اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

روز مادر متفاوت !!!

1399/11/14 19:40
نویسنده : نرگس
212 بازدید
اشتراک گذاری

یک نفر باید باشد
خیالت را از بودن روزهای بد راحت کند
آنقدر که
وقتی نگاهت می‌کند و می‌گوید:
"بیخیال، همه چیز درست می‌شود"
لبخند بزنی و مطمئن باشی
وقتی او می‌گوید "می‌شود"
حتما می‌شود
حتما!

اهورا جان ،

ممنون که امسال روز مادر و برام قشنگ و متفاوت کردی ، امروز از روی کارت تبریک هایی که خانم توی گروه فرستاده بود ، یکی رو انتخاب کردی و ازم خواستی با هم درستش کنیم ، بعدم با خط خودت از روی چند تا متن تبریکی که بازم خانم فرستاده بودن ، یکی و انتخاب کردی و برام نوشتی ...

چقدر لذت داره تو برام کارت تبریک بسازی و متن تبریک بنویسی !!!

و از همه لذت بخش تر ... هدیه ی تو بود عزیزکم...

بیست هزار تومن از کیف پول خودت ، برای من تو پاکت گذاشته بودی و من نمی دونستم ، به بابا زنگ زدی و گفتی که بیاد دنبالت ، رفتید با هم بیرون و وقتی برگشتی دیدم با سلیقه ی خودت برام گل خریدی ...و با اون پول و کارت بهم هدیه دادی !!!

آخ که چقدر قشنگ بود امروز... آخ که چه کیفی دارد مادر تو و همسر امیر بودن ...

آخ که من میمیرم برای این همه مهربانی ...

خدایا شکرت

خدایا ممنونم ...

( این عکس هم مال جشنیه که تو خونه ی مادرجون اینا گرفتیم ، هم برای عمل بینی مبینا ، هم برای روز مادر که با هم مصادف شدن. )

پسندها (4)

نظرات (3)

دکتر شهرزاددکتر شهرزاد
12 مرداد 00 22:26
چه پسر خوبو مهربونی! خدا حفظش کنه!
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم.
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 مرداد 00 0:01
ای جان
روزتون مبارک خاله ی عزیزم
منم یادمه اولین کادوی روز مادر رو وقتی پنج سالم بود به مامانم دادم. تمام پول تو جیبی هامو جمع کرده بودم و با خاله ام رفتم براش گل و یه کلیپس قشنگ خریدم. اون موقع مامان منم خیلی خوشحال شده بود.
خدا شما مامانا رو برای ما حفظ کنه که بزرگترین نعمت زندگیمون هستین.
نرگس
پاسخ
ممنون زهرا جان ، واقعا برای یه مادر خیلی لحظه ی شیرینیه ... وقتی خودت مادر شدی ، این حس قشنگ و تجربه خواهی کرد...
خدا مامان نازنینت و برات حفظ کنه.
مامان صدرامامان صدرا
22 مرداد 00 22:11
روزتون با کلی تأخیر مبارک 
ایام به کامتون شیرین 🌿🌿🌿🌿
نرگس
پاسخ
ممنون دوست عزیز...