اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

امیر ِ عزیزم ، تولدت مبارک.

1399/12/29 20:55
نویسنده : نرگس
331 بازدید
اشتراک گذاری

من کسی را دارم که به جای تمام آدم‌ها دوستم دارد...

مراقب است که غمگین نشوم و شانه‌هاش همیشه برای بغض‌های احتمالی‌ من آماده‌است!

من کسی را دارم که حواسش به دلم هست که نگیرد، به چشم‌هایم هست که نبارد و به چینیِ نازک احساسم هست که نشکند...

من کسی را دارم که حضورش برای من "همه" است و وقتی دارمش، نیازی به هیچ‌کس ندارم...

من کسی را دارم که آرامم می‌کند در همه حال، و هر کاری می‌کند که لب‌هایم بخندد، کسی که آغوشش برای من پناه دهنده است مدام و حرف‌ها و کلامش در همه حالی مرا امید می‌بخشد.

من کسی را دارم که دوستش دارم، زیاد هم دوستش دارم.

من امیر را دارم و همین از تمام دنیا مرا بس...

امیر عزیزم ، مهربان ترین همسر دنیا تولدت مبارک... بمان برایم !

پسندها (11)

نظرات (9)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 مرداد 00 21:56
تولدشون مبارک خاله جون
نرگس
پاسخ
ممنون از لطفت زهرای نازنینم.

24 مرداد 00 18:05
سلام تولدش مبارک 🎉🎊💝🎊🎉✨🎉🎁🎉✨
نرگس
پاسخ
عزیز دلم من به وبلاگ شما سر زدم ولی متاسفانه تمام پست هاتون رمز داشت ...

24 مرداد 00 18:05
سلام تولدش مبارک 🎉🎊
نرگس
پاسخ
❤️

24 مرداد 00 18:05
ممنون میشم به پست جدیدم سر بزنی
نرگس
پاسخ
بله حتما و با افتخار...
مامان و بابامامان و بابا
30 مرداد 00 14:30
انشاءالله سایشون همیشه بالا سرتون باشه و خوش باشید😍😍😍
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم...
مامان صدرامامان صدرا
31 مرداد 00 21:52
تولدشون مبارک 
پایدار باشین❤️
نرگس
پاسخ
خیلی ممنون از لطف تون دوست عزیزم.
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
6 شهریور 00 11:37
تولدش مبارك
نرگس
پاسخ
❤️
عمه فروغعمه فروغ
8 مهر 00 20:05
شاد و سلامت باشین در کنار هم 🌹
نرگس
پاسخ
😘
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
22 مهر 00 1:59
چه کیک قشنگی. چه خانم هنرمندی و چه خانواده مهربونی😉
تولدشون مبارک
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم از لطف شما عزیز.