اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

اهورای یک سال و یک ماهه ی من

1393/3/20 11:18
نویسنده : نرگس
867 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم!!!!!!!!!ا

تو هم شده ای انقلاب زندگی من

حالا هر آنچه در زندگی من است تاریخ دار شده

قبل از ” تــو ” …. بعد از ” تـــو

 

قبل از تو کی من با یک تاب تاب عباسی این چنین به اوج میرسیدم!!!

جان ِ شیرینم!!!!!!!!

 

 

بعد از توست که این چنین پنهان میشوم و با صدای شیرینت

داااااااااااااااااااااالی

برق میزند نگاهت و من پیدا میشوم...

روشنایی ِ چشمااااانم

 

اهورای من

 

بعد از توست که این چنین دنیای بی رنگم

دالانی از بهشت شده است

و قدم میزنم در هوایت

عشق تاریخی ِ من!!!!!!!!اهورا...

 

اهورای من

 

دوستت دارم  به وسعت قلب کوچکم!!!

می دانم کم است!!!

اما قلب هر کس تمام زندگی اوست!!!

 

اهورای من

 

اهورایم...

در آغوشت که می گیرم

آنقدر آرام می شوم؛

که فراموش می کنم

باید نفس بکشم...

 

اهورای من

 

فرقی نمی کند!!بگويم و بدانی ...! يا ... نگويم و بدانـی..!
فاصله دورت نمي كند ...!!!
در خوب ترين جای جهان جا داری ...!
جايـی كه دست هيچ كسـی به تو نمـی رسد.:
دلــــــــــــــم..!

 

  اهورای من

 

و امروز در سیزدهمین ماهگرد زمینی شدنت:

شـــادی هایم را بــه تــو هدیــه مـی دهــم

اندک بــودنـش را ازمن خرده نگــیـــر

ایــــن تـمــام سـهــــم مــن از روزگار اســـت

اهورا!!!

زندگی با تو آرام آرام است، آرامش لحظه های منی تو

چقدر این دنیا زیباست ، زیبایی دنیای منی تو

" 13 ماهگیت مبارک فرشته من "

 

لاینر

پی نوشت :

1. اهورا در 21 خرداد یعنی در سن یک سال و یک ماه و یک روزگی صاحب نهمین دندونش شد.زیبا

 

نهمین دندان

 

2. نانای یاد گرفته و تا یه آهنگ شاد می شنوه نانایی می کنه زبان

3. به بابا می گه اَت,گاهی هم می گه بابا(بستگی به میلش دارهخندونک)...به آب میگه آپ...به غذا می گه هَم..., به مامان می گه ماما,به آره هم می گه آده

دَدَ هم میگه...

4. تخم بلدرچین و موز و خیلی خوب می خوره...

5. عاشق تلفن و موبایل و ارتباطاته خلاصه!!!!!چشمک

6. از همین الآن مشخصه که در آینده راننده خوبی می شه,چون تو ماشین باباش اول دستش و به دنده می زنه بعد فرمون و می چرخونه!!!!دلخور

7. خیلی خوب هم دالی بازی می کنه...

8. تا می گیم زبونت کو زبونش و درمیاره...زبان

9. از هر بلندی بالا می کشه حتی اگه شده با زحمت فراوانراضی

10 .حلقه ها رو خیلی راحت می ندازه رو میله و تا 3 تا مکعب رو هم می تونه رو هم بچینه.

11. بعضی وقتا با دستاش رو بالش می کوبه و می گه آخ...

12. اسباب بازی هاش و خیلی خوشگل ماچ می کنه!!!!!بوس

گاهی هم ما رو!!!!!!خندونک

13.وقتی می گیم اهورا لالا کن سرش و می ذاره رو یه بالش و لالا می کنه!!!!خواب

 

 

 

 

پسندها (19)

نظرات (36)

مامان مهدی کوچولو
30 خرداد 93 15:41
گل پسر قشنگ خاله 13ماهگیت با تقدیم هزاران شاخه گل مبارک
نرگس
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون...
مامانی شهرزاد
31 خرداد 93 8:36
عزيز دلم بزرگ شده مردي شده واسه خودش . چقدر زيبا نوشته بودي عزيزم مثل هميشه و هميشه. خدا حفظش كنه
نرگس
پاسخ
فدای تو دوست نازنینم...
میترا
31 خرداد 93 15:54
خوشکل خاله 13 ماهگیت مبارک عزیز خاله 9 مرواریدتم مبارک از طرف من ببوسسش
نرگس
پاسخ
ممنون خاله میترا جونم.بوس
گل اندام بانو
31 خرداد 93 18:38
عززززززززززززززززیزم فدات
نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم...
زهرا مامان ایلیا جون
1 تیر 93 2:35
سلااام نرگس جووون بدو خصوصی که برات رمز گذاشتم
نرگس
پاسخ
مامان بهاره مامان امیرمحمد
1 تیر 93 8:32
وای الهی دورت بگردم جیگر خاله عسل خاله چقدر ماشاءا.. بزرگ شدی پسمل خوشگل چهرت خیلی تغییر کرده بانمک من
نرگس
پاسخ
مامان بهاره
1 تیر 93 8:32
13 ماهگیت مبارک الهی که 130 بشی الهی آمیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.
مامانی شهرزاد
1 تیر 93 8:37
خصوصي
نرگس
پاسخ
مامان بردیا شیطون
1 تیر 93 9:34
جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم 13ماهگیت مبارک عسل خاله... عسیسم دندون جدیدت هم مبارک باشه فدات بشم چه کارایی یاد گرفتی عشق خاله
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم...بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس از روی ماه بردیا کوچولو.
ماماني پرنيان
1 تیر 93 9:54
اي جون دلم خاله فدات بشم من . نازنين مبارك باشه . نرگس جون خواهري ماشالا چه دست به قلمي . اي ول داري عزيزم مي بوسمتون
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم... چرا آدرس نذاشتی خواهر جون؟؟؟!!!
مریم
1 تیر 93 15:27
عززززززززززززززیزم مبارکتون باشه قشنگترین روزهای زندگی هر کسی
نرگس
پاسخ
ممنون...بله واقعا" اینطوریه!!!!
مامان ati
1 تیر 93 18:24
سلام نرگس جون ما سه شنبه ساعت پنج ونیم الی 6 تو پارک منظریه جمع میشیم خواستی تو هم بیا ...تو وبلاگم پست میزارم بیا بخون ...ادرس منظریه پارک نسترن محوطه دستگاهای بدن سازی اهورای ناز رو ببوس چه بزرگ شده عزیزم
نرگس
پاسخ
ممنون گلم...اگه بتونم حتما" میام...
nasim
1 تیر 93 18:28
اهورا جون چقد بزرگ شدي ماشالا عزيز خاله دندون جديدتم مبارك عزيزم نرگس جون تاخيرمو ببخش يه مدت نبودم ولي خيلي دلم واستون تنگ شده بود
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون... نه عزیزم...شما هر وقت که بیای دل ما پر از شادی میشه!!!!!
دوستــــدار پوریا ღ مامان
1 تیر 93 21:28
اهورا جون سیزده ماهگی مبارک دندون جدید هم مبارکه وای عزیزم چه زود راه افتاده پوریا کوچولوی ما چند روزیه که چهار دست و پا میره کاشکی زود راه بیفته ماشاالله چشم بد به دور باشه
نرگس
پاسخ
عزیز دلم اصلا" نگران نباش...همه ی بچه ها با هم فرق دارن...من از بعضی ها شنیدم که بچه شون 9 ماهگی راه افتاده!!!!!فکر کن!!!!!خیلی زوده و یه بچه ی دیگه 15 ماهگی.... جای نگرانی نیست .
مامان سعیده
1 تیر 93 22:27
مثل همیشه زیبا و عالی نوشته بودی و آدمو سرشار از عشق و مهر می کنی ، مبارک باشه سیزده ماهگی این شیرینی زندگیتان
نرگس
پاسخ
قربون تو دوست عزیز و مهربونم...
مامان نرگس
2 تیر 93 1:07
یک سال و یک ماهگیت مبارک اهورا جون خیلی زیبا نوشتی نرگس جان. عکسهای خیلی زیبایی بود
نرگس
پاسخ
ممنون نرگس جونم...این نظر لطف شماست...
مامانی آرمیتاجون
2 تیر 93 8:49
چقد با سلیقه ای مامان نرگس .... نوشته هات واقعا زیبا هستند از خودتونه ؟ من شمارو با افتخار لینک کردم با اجازه تون
نرگس
پاسخ
باعث افتخاره عزیز دلم...
خاله
2 تیر 93 13:35
چقدر ادبی مینویسین. خوشا بحال اهورا با این مامان خوبش. بچه ها چقدر شبیه همن. وقتی وبلاگ اهورا رو میخونم انگاری چند ماه بعد حسنا رو میبینم.
نرگس
پاسخ
آره ...مخصوصا تو نی نی وبلاگ که هستی خیلی خوب می تونی اتفاقات ماه آینده رو (البته در مورد رشد نی نی) حدس بزنی...
مریم(مامان ثنا جون)
2 تیر 93 14:13
عزززززززززززززززیزم مبارکت باشه افرین پسر باهوش خاله
نرگس
پاسخ
مامان زهرا
2 تیر 93 23:05
عزیزکم چقدر شما اقا و خوشگل شدی عزیزممممممم دندونا هم مبارک باشه عروسکم نرگس جون اسپند دود کردن برای این کوچولومون یادت نره
نرگس
پاسخ
ممنون زهرا جان...حتما".
مامان فاطمه
5 تیر 93 12:17
13 ماهگیت مبارک عزیزم اهورا جوووونممروارید جدید هم مبارک باشه... مامانی کجایی به ما سر نمی زنی
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم...شرمنده...انشالله از این به بعد بیشتر سر می زنم...
مامان سمیرا
6 تیر 93 23:38
واااااى پسر خوشگل منو ببين ماشاا...چقد بزرگ شده خدا حفظت كنه ايشاا... قربونت برم نرگس جون از نوشته هات واقعا لذت ميبرم خيلى قشنگ مينويسى مامان مهربون پسر نازم دندوناى جديد مبارك آقا كوچولو نرگس جون خصوصى لطفا
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم...
مامان فاطمه
7 تیر 93 16:42
کاش که در این رمضان لایق دیدارشوم/سحری با نظرلطف تو بیدار شوم/کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان/تا که هم سفره تو لحظه افطار شوم/ حلول ماه رمضان مبارک
نرگس
پاسخ
هانیه مامان پارسا کوچولو
7 تیر 93 20:02
از عرش صدای ربنا می آید / آوای خوش خدا می آید فریاد که درهای بهشت باز کنید/ مهمان خدا سوی خدا می آید حلول ماه مبارک رمضان بر شما مبارک باد
نرگس
پاسخ
♥مرجان مامان آران و باران♥
8 تیر 93 17:05
عزیز دلم 13ماهگیت مبارک قربونت برممم
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.
مامان سینا کوچولو
8 تیر 93 21:13
چه پسر نازی! ماشالله.... دلم برات تنگ شده بود ها...
نرگس
پاسخ
خاله جون شما که نیستین اصن!!!!!!
مامان امیررضا
9 تیر 93 14:53
روزه ، تمرين كلاس زندگي درس ايثار و خلوص و بندگي روزه ، زنجير هوا گسستن است ديو و بت هاي درون بشكستن است ماه در خودنگري و خودكاوشي لب فرو بستن ، نگفتن ، خاموشي درك مسكين از دل و جان كردن است زندگي همچون فقيران كردن است قهرمان صحنه تقوا شدن همچو ماهي زنده دريا شدن ماه ميهمان وضيافت برخدا جام بخشش ، ماه سرشار ازعطا روزه ، پرواز و عروجي ديگر است حلول ماه رمضان بر شما و خانواده محترمتان مبارک التماس دعا
نرگس
پاسخ
مامان گلشيد
10 تیر 93 12:21
قربون اون چشمات برم خاله جون چقدر شيرين زبون و خوردني شدي هوارتا ماچ گنده از لپاي خوشگلت
نرگس
پاسخ
مرسی خاله جون...
مامان احسان
10 تیر 93 18:02
وای چه بزرگ شدی چه ناز شده ماشالله مامان نرگس براش یه اسپند دود کن ...
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم...چشم حتما"
مامان آینده
11 تیر 93 9:30
آقا کوچولوی خوشگل
نرگس
پاسخ
nasiiiiiiiiiiiim
11 تیر 93 10:03
سلام.این روبخون وبفرست وبه قران پشت نکن وتااخرعمرخوش شانسی میاری.(تنز یل العزیز الرحیم لتنذر قوماماانذرآباوهم فهم غافلون)به۹نفربفرست ببین تا۶۰دقیقه دیگه خدابرات چیکار میکنه.امروزروز بزرگيه.آيه 6 يس
نرگس
پاسخ
حمید
11 تیر 93 11:23
سلام آبجی نرگس گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم اهورا جان چقدر ناز و خوشکله از طرفم ببوسش آبجی من هم ی وب دارم که برای دخترم درس کردم خوشحال میشم بهم سر بزنی آبجی گلم آبجی خوبم طاعات و عبادات شما مقبول حق باشه خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم ایام به کام[بوسه] التماس دعا[بوسه] آی آدمها که بر ساحل نشسته شاد و خندانید! یک نفردر آب دارد می سپارد جان. یک نفر دارد که دست و پای دائم‌ میزند روی این دریای تند و تیره و سنگین که می‌دانید. آن زمان که مست هستید از خیال دست یابیدن به دشمن، آن زمان که پیش خود بیهوده پندارید که گرفتستید دست ناتوانی را تا تواناییّ بهتر را پدید آرید، آن زمان که تنگ میبندید برکمرهاتان کمربند، در چه هنگامی بگویم من؟ یک نفر در آب دارد می‌کند بیهود جان قربان! آی آدمها که بر ساحل بساط دلگشا دارید! نان به سفره،جامه تان بر تن؛ یک نفر در آب می‌خواند شما را... نیما یوشیج
نرگس
پاسخ
سلام برادر عزیز ... ممنون از لطف و محبت شما...چند بار به آدرس وبتون سر زدم ولی متاسفانه لود نشد... اگه دوباره به ما سر زدید لطفا" آدرس و اصلاح کنید...باز هم ممنون
آزاده
12 تیر 93 15:37
سیزده ماهگی مبارک. قربونت برم با اینکارهای جدیدی که یاد گرفتی. یاد کوچیکی های کوروش افتادم. همیشه شاد باشید. بجای من ببوسیدش
سانی مامی شادیسا
22 تیر 93 19:27
اهورا جون ماشالله چقدر بزرگ شدی 13 ماهگیت مبارک عزیزمممم عکسای روی تابش خیلی قشنگ بود مرواریدهای نو مبارککککککککک
مامان ماني جون
23 تیر 93 22:57
سلام عزيزم ميدونم خيلي وقته سر نزدم ببخشيد پسرمون چقد بزرگ شده ماشاالله نوشته هات هم خيلي زيبا و با احساس بود اميدوارم هميشه سلامت و شاد باشين ببوس اهورا جونو
مامان بردیا
25 تیر 93 9:12
مبارک باشه عزیزم... پایدار باشی