اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

ثبت احساس در لحظه های با تو بودن

1397/2/12 20:02
نویسنده : نرگس
180 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازم ، اهورا...

حالا که فروردینت را زیبا شروع کردی ،

امیدوارم شادی واقعی را در اردیبهشت پیدا کنی...

امیدوارم از خرداد تا تیر ، روزهایی پر از هیجان و لذت داشته باشی ...

امیدوارم از مرداد تا شهریور ، مشکلی سراغت نیاید...

مهر و آبان و آذرت پر از خبرهای خوش باشد...

دی و بهمن روزهایی پر از خاطره تجربه کنی ...

و در آخرین روزهای اسفند ماه ، به سال 97 نگاهی کنی و بگویی : چه سال خوبی داشتم...❣️

 

🌸 خدا رو شکر عمل قلب پدرجون با موفقیت به پایان رسید و دل همه مون شاد شد...( 97/1/23)

 

 

🌸 یه روز زیبای بهاری هم همراه با همکارای مامان و خانواده هاشون رفتیم اردو و خیلی خوش گذشت...( 97/2/5 )

 

 

 

🌸 و یک سفر دو سه روزه به تهران ... ( 97/2/8 )

 

 

 

 

 

 

اهورای دوست داشتنی من ،

اینها را نه برای ثبت خاطره ها؛
بلکه به شوق ثبت احساس در لحظه های با تو بودن مینویسم ...

 

پسندها (4)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 اردیبهشت 98 18:38
اهوراجون انشاالله همیشه به گردش وتفریح... راستی شما کجایی هستین
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم ... ما ساکن آذرشهریم گلم . البته من تویسرکانی (همدان ) هستم.