اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

اولین پاییز اهورای من...

1392/6/31 23:17
نویسنده : نرگس
1,021 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آخرین روز از اولین تابستان پسرم بود!!!!!!!!!!

و اولین پاییز او در راه است.............

پسرم،نازنینم؛

یادت بماند...

مانند درخت مهربان می شوی و بی آزار...

اگر یکی از چشمانت به تنومندی و برگ و بارت باشد و به بهار...

و چشم دیگرت به هیزم شکن و خزانی که از آن فراری نیست!!

اولین پاییزت مبارک باشد و پر مهر...

 

پاییز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان شهراد
31 شهریور 92 23:23



مامی رایان خان والا :)
1 مهر 92 5:02
عزیزم دلم خوششحالم از اشنایی باشما . لینکتون کردم .بوسس


بوس از اون صورت ماهت...کاش آدرس میذاشتی تا منم شما رو لینک کنم.
مامان نسرین
1 مهر 92 8:59
زیبارویم هرفصل پاییزت بهاری باشد اولین دیدن پاییزت مبارک


قربون مامان نسرینم برم من.آخه کی مامان بزرگ به این خوش ذوقی داره؟؟!!!!!!!
مامان آوش
1 مهر 92 9:08
گل پسر بخورمت
به امید خدا صد تا پاییز دل انگیز رو همراه مامان بابا تجربه کنی


ممنون خاله جون...من هم این آرزو رو برای آوش نازم دارم.
مامان کارن
1 مهر 92 10:35
اهورا جونم قندعسل اولین پاییزت مبارک


ممنون خاله ی عزیزم.کاش آدرس تون و داشتم و بهتون سر میزدم!!!!!!!!!!
خاله فریبا
1 مهر 92 12:10
اولین پاییزت مبارک باشه خاله جون ان شالله پاییز خوبی داشته باشی و ازش لذت ببری


خاله جون من هم این آرزو رو برای شما و آویسا عسلی دارم.
مامان اهورا
1 مهر 92 15:23
چقدر قشنگ و با احساس بود


با احساس شمایی که قشنگی یک نوشته رو درک می کنی.
azam
1 مهر 92 19:26
سلام من وبلاگ ندارم ولی خیلی دوست دارم واسه پسرم باز کنم مهدیار جونم 15 خرداد به دنیا اومده


عزیز دلم من هم اونقدرا پیشرفته نیستم تو وبلاگ نویسی ولی هر کمکی از دستم بربیاد کوتاهی نمیکنم.
مادر فاطمه
1 مهر 92 19:48
پاییز پادشاه فصل ها


موافقم.
مبینا دختر عمه
1 مهر 92 20:06
امید وارم پاییز براش خوش بگذره


همچنین به تو دختر خوشگل!!!!!!!!
بهار
2 مهر 92 1:47
آخــــــی...
اولین پاییز ...
اولین پاییزت مبارک اهورای خوشگلم.




ممنون خاله بهار مهربونم.
مامان نرگس
2 مهر 92 10:35
امیدوارم اهورا جونم توی پاییز هم روزهات بهاری باشه


مرسی خاله جونم.
مامان بردیا شیطون
2 مهر 92 12:44
عزیزم پاییزت مبارک
ایشالا مدرسه رفتنت ...


ممنون خاله جون.انشالله.
قالبهای کودک من با عکس های کودک شما
3 مهر 92 12:41
نرگس جان ممنون






خاله جونی راضی
3 مهر 92 18:59
ایشالا زندگیت همیشه بهاری باشه پاییز مبارک


خاله می دونی مامان شما دوقلوها رو چقدر دوست داره؟؟!!!!!!!!!!!!!
قد یه دنیا!!!!!!!!!!!



مامان صدف
7 مهر 92 12:04
چه قالب خشگلی. خیلی زیبا شده.


مرسی از توجه شما...
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 مهر 92 19:46
عزیزم ممنونم که خبرم کردی باشه حتما


مامان ایلیا
19 مهر 92 13:58
اهورای خوشگلم مث همیشه مامانت سنگ تموم گذاشته واااااااااااااای چه عکسای نازی کاش پیشم بودی گازت میگرفتم نانازم بووووووووووووووس


شمایید؟؟؟!!!!!!!!!
از این ورا؟؟؟!!!!!!!!!
خیلی وقت بود که خبری ازتون نبود!!!
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 16:40
اولین پاییز بودنت مبارک.
نرگس
پاسخ
ممنون...دلتون بهاری باشه...پاییزتون پر مهر