اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

آموزشگاه جدید موسیقی...

1399/8/1 14:48
نویسنده : نرگس
146 بازدید
اشتراک گذاری

اهورای جانم ؛

همانطور که قبلا برات گفته بودم ، کلاس موسیقی به خاطر ویروس کرونا ماه ها تعطیل شد و بعد از بازگشایی ، آموزش گیتار اون جوری که دلمون می خواست پیش نرفت و فقط در جا میزدی... بعد از گذشت چندین جلسه ، با استادتون در این رابطه صحبت کردم و ایشون معتقد بودن که باید بزرگتر بشی بعد ادامه بدی ، ولی من دلم نمی خواست بیشتر از این در روند یادگیری شما وقفه ایجاد بشه و شما رو تو آموزشگاه دیگه ای ثبت نام کردیم... استاد جدید آقای غفارلو هستن و با جدیت گفتن که بهترین سن شروع یادگیری موسیقی همین سنه و اهورا میتونه موفق باشه...

تو هم تلاش کن پسرم... آرزوی من موفقیت تو در زمینه ی موسیقیه ! موفق باشی فرزند باهوش و هنرمندم 😘

پسندها (2)

نظرات (1)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
10 مرداد 00 15:09
موفق باشی آقا اهورا
منم عاشق گیتار و ویولن و پیانو هستم و خودمم پیانو میزنم
نرگس
پاسخ
چقدر عااالی !!! آفرین زهرا جان ...