اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

خواب را به چشم هایت دعوت میکنم

1400/4/1 17:45
نویسنده : نرگس
400 بازدید
اشتراک گذاری

بخواب کودک ِ دلنشین ِ دلبر  ِ من

سار ها چه کوک میخوانند ! برای بهانه های خواب ِ تو...

چشم هایت چه دلبرانه است !

ناز کنار ِ ناز ِ چشمان ِ تو هیچ است ...

دستهایت بوی عشق میدهد.

چشم هایت تمام ِ فصل های عاشقیست...

 تو عشقی ؟

یا عشق تو ؟

چه عاشقانه میشود  نگاه هایمان

وقتی به هم میرسند ...

بخواب کودک ِ دلنشین ِ دلبر ِ من

پسندها (9)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
5 آبان 00 23:19
ای جانم چه متن مادرانه ی قشنگی
نرگس
پاسخ
😘
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
17 اردیبهشت 01 3:55
بخواب کودک ِ دلنشین ِ دلبر ِ من
🤩
نرگس
پاسخ
❤️