اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

شب قدر

1392/5/10 20:50
نویسنده : نرگس
921 بازدید
اشتراک گذاری

اهورا جان،دیشب شب قدر بود.من و بابا احیا گرفتیم.تو هم با ما بیدار موندی عزیزم...

ما گریه میکردیم و جوشن کبیر می خوندیم و تو مارو نگاه می کردی و می خندیدی!!!فکر کنم فرشته هارو می دیدی کوچولوی من.فرشته

دیشب خیلی برات دعا کردیم  پسرم.تو هم بابا مامانو دعا کردی؟!!لبخند

این لباس و مامان جون برات خریده.وقتی می خواستیم بخوابیم دیدم خیلی سرحالی،اینو تنت کردم و ازت عکس گرفتم.

دوست دارم فرشته کوچولو!

 

شب قدر

 

شب قدر

 

شب قدر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی92
10 مرداد 92 18:50
نرگس
پاسخ
کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن)
10 مرداد 92 19:01
کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن( ------------------------------------------------------- فقط با 5000 تومان آینده اقتصادی خود را دگرگون کنید ... با 5000 تومان صاحب یک کتاب الکترونیکی 500 صفحه ای شوید ... *هم قیمت با یک کارت شارژ 5 هزاری ایرانسل *خرید آسان و مطمئن از درگاه بانک ... *دریافت آنی فایل پس از واریز .... *امکان کسب درآمد از خود کتاب برای اطلاعات بیشتر و خرید بر روی لینک سایت کلیک کنید ... http://upshoping.mihanblog.com/
نرگس
پاسخ