اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

کم پیش می‌آید کسی شبیه به تو باشد!

1400/12/29 16:52
نویسنده : نرگس
169 بازدید
اشتراک گذاری

یک‌جور ذوق عجیب و عمیق برای تو دارم که انگیزه‌ی زیستنم را بیشتر می‌کند.

تو یک‌ معجزه‌ی قشنگی در جهان من که فکر کردن به تو در اوج مشکلات و ناخوشی‌ها،
مرا از حصار بی‌پناهی و اندوه جهانم بیرون می‌کشد.

درست مثل نور می‌مانی که وقتی تمام جهانم را تاریکی برداشته،
از دور سوسو می‌زنی، نزدیک‌تر می‌شوی و می‌تابی و یخ اندوه و تردید دلم را آب می‌کنی.

حضورت معجزه‌ی قشنگی‌ست و من به یمن حضور توست
اگر در دل ناملایمتی‌ها هنوز می‌خندم و سرم را با اطمینان و غرور، بالا می‌گیرم!

تو زیباترین اتفاق جهان منی و من به حضور تو در جهان خودم می‌بالم
و می‌دانم که کم پیش می‌آید کسی مانند تو در جهان کسی باشد...

کم پیش می‌آید کسی شبیه به تو باشد،
کم پیش می‌آید...

تولدت مبارک امیرم ، عزیزم...مهربانترین همسر دنیا.

پ.ن : هر بار خواستم از تو و بابا عکس بگیرم ، حسین پاشو آورد تو کادر ...🤭

پسندها (2)

نظرات (1)

mahsamahsa
23 مهر 02 11:41
تولدشون رو تبریک میگم💐