اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

اهورای من 16 ماهه شد...

1393/6/20 14:39
نویسنده : نرگس
846 بازدید
اشتراک گذاری

حتی یک نفر در این دنیا
شبیه تو نیست
نه در نفس کشیدن
نه در نفس نفس زدن
و نه از قشنگی ، نفس مرا بند آوردن
می‌بینی؟
پروردگار عالم
وقتی تو را می‌آفرید
هرچه عطر نارنج داشت
ریخت توی تن تو
بخشید به موهایت
و تو تنهای بی‌همتای من شدی.

 

 16 ماهگی مبارک

 

 16 ماهگی مبارک

 

میان هر نفسی که میکشم همهمه ای است از همه پنهان....

اما از تو چه پنهان میان هر نفسی که میکشم تو هستی که میکشم تو را...میکشی مرا...

 

 16 ماهگی مبارک 16 ماهگی مبارک 16 ماهگی مبارک

 

روزهاي زيباي شكفتنت شتابان مي گذرند و به لطف خداوند مهربان چشمان من نظاره گر توست كه هر روز

بزرگ و بزرگتر ميشوی و با عطر حضورت به من حس خوب زندگي مي دهی..

 

 16 ماهگی مبارک

 

 16 ماهگی مبارک

16 ماه گذشت و امروزپسر كوچولوي من یک سال و 4 ماهه شده ، مباركت باشد جانِ مادر...

پسندها (3)

نظرات (4)

الهه مامان امير محمد
1 مهر 93 10:36
اهورا جان امیدوارم زیباترین گلها زیرپایت قشنگترین چشمها بدرقه راهت زیباترین لبخندها بر لبانت و بالاترین دستها نگهبانت باشند. 16ماهگيت مبارك گل پسر. فداي اين ژست هاي خوشگلت.
مامان نسرین
1 مهر 93 14:32
پسرم 16 ماهگیت مبارک باشه خدای منان پشتو پناهت باشد زیباترین گلهای نرگس را از راه دور تقدیمت میکنم همیشگی باشی ایشالا
مریم
2 مهر 93 5:44
عززززززززززززززززززززززززیزم
بابامحمد
6 مهر 93 14:53
پسرم را با این ژستهای زیبا چگونه توصیف کنم تنها بدان که زیباترین مخلوق خدای به مناسبت 16 ماهگیت 16 هزار دعای خیر بدرقه زندگیت