اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

وقتی اهورا کتاب می خواند!!!!!!!

1393/8/30 10:12
نویسنده : نرگس
631 بازدید
اشتراک گذاری

اهورای من...

وقتی گریبان عدم با دست خلقت می درید...

وقتی ابد چشم تو را پیش از ازل می آفرید...

وقتی زمین ناز تو را در آسمان ها می کشید...

وقتی عطش طعم تو را با اشک هایم می چشید...

من عاشق چشمت شدم , نه عقل بود و نه دلی!!!!

 

وقتی اهورا کتاب می خواند...وقتی اهورا کتاب می خواند...وقتی اهورا کتاب می خواند...وقتی اهورا کتاب می خواند...وقتی اهورا کتاب می خواند...

 

وقتی اهورا کتاب می خواند...

 

 

 


 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان elaaaaa
12 دی 93 11:21
نرگس جونم خوبی عزیزم چه پسرت باحال شده گلم با بچه های نی نی وبلاگ تو وایبر توی گروهیم میخوام که تو هم بیایی شمارتو برام تو خصوصی بزار اهورای عزیز رو هم ببوس
مامان نسرین
14 دی 93 20:25
فدای اون چشم های که کلمه های کتاب رو نگاه میکنه بدن اینکه چیزی ازش بدونه فدای اون نگاه های قشنگی که عکسای کتاب رو می بینه ودر ذهن کودکی اونها رو برا خودش توجیه وتفسیر میکنه دوستت دارم تابی نهایت
مامان نرگس
15 دی 93 10:20
قربون پسر کتاب خونی که مامانشو غرق شادی میکنه