اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

اهورای من...تولد 2 سالگیت مبارک.

1394/2/20 17:36
نویسنده : نرگس
9,843 بازدید
اشتراک گذاری

اهورای کوچکم !!!!

دو سال از آمدنت به این دنیا می گذرد.....سال ها روبروی تو صف کشیده اند....

منتظرند هر روزشان را پربار کنی ..هر فصلشان را رنگین از خوشحالی خودت 

کنی...

اهورای نازنینم !!

روز تولدمان خنده ها از بودنمان نیست....خوشحالی ما از فرصتی است که در دستان ماست...

فرصتی نه چندان بلند و نه خیلی کوتاه....به اندازه یک عمر که باید کشت کنی ، کاو کنی ، گشت بزنی ، خنده کنی .......

روز تولد باید فکر کنی به هر آنچه تا امروز کردی و تا فردا باید...

هر آنچه پیش روی توست را بنویس و به خاطر بسپار که این فرصت گریزپاست...

اهورای فرشته خوی من!!!

روز تولد  تو یادآور عشق است....عشق برای من برای پدر، عشق از سوی پروردگاری که فرصت با تو بودن را به ما داد........

عشقی که برای شکرانه اش هر سال تولدت را هزار برابرش سجده کنم باز هم کم است.....

اهورای من تولدت مبارک....

 

لللل

 

تولد 2 سالگی پسر خوشگلم با تم لاک پشت های نینجا...

 

کارت دعوت با این متن :

چه فرقی دارد امروز باشد یا دو سال پیش.

ما هر روز می روییم و شکفته میشویم.

دو سال به برکت وجودش در آسمان ها سیر کردیم.

دمی دیگر که بگذرد حریر شادمانی دو سالگی اش را حس میکنیم.

و اکنون تولدش را به شکرانه دوسالگی پدر و مادرشدنمان جشن میگیریم.

منت دار حضور شماییم.

زمان : یکشنبه 94/02/20 ساعت 20

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تزیینات تولد و پذیرایی :

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

 

تولد 2 سالگی اهوراتولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

بابابزرگا و مامان بزرگا تو تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

کارت تشکر با این متن :

گاهی فراموش می کنم

از کسانی که زندگیم را به عناوین مختلف شادی بخشیدند،سپاسگزاری کنم...

گاهی فراموش می کنم به آنها بگویم

به خاطر اینکه بخش مهمی از زندگیم هستند،

چقدر قدردانشان هستم...

پس چون اینجا ، کنارمان هستید،

از همگی شما ممنونم...

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

و برگه یادگاری که مهمونای عزیزمون لطف کردن و برای پسرم یه خط یادگاری نوشتن...

 

تولد 2 سالگی اهورا

 

اینم از کادوهای تولد اهورا 

«ارگ :من و بابا، سرسره : بابا محمد و مامان نسرین، 100 هزار تومان : پدرجون و مادرجون ، الاغ ملانصرالدین : عمه ، وجه نقد : خاله مرضی ، تام سخنگو : خاله راضی ، وجه نقد : همکارای مامان »

 

تولد دو سالگی اهورا

 

تولد دو سالگی اهورا

 

تولد دو سالگی اهورا

 

تولد دو سالگی اهورا

 

اهورایم...

روزگارت بر مراد...

روزهایت شاد شاد...

آسمانت بی غبار...

سهم چشمانت بهار...

قلبت از هر غصه دور...

بزم عشقت پر سرور...

بخت و تقدیرت قشنگ...

عمر شیرینت بلند...

سرنوشتت تابناک...

جسم و روحت پاک پاک...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نسرین
19 خرداد 94 23:42
اهوراجون تولد دو سالگی ات مبارک الهی جشن صد سالگی ات عزیزم دست مامان وبابات درد نکنه جشن خیلی خوبی بود سالیان سال کنار هم به خوبی وخوشی روزگار رو بگذرونید
ملیحه
20 خرداد 94 10:56
سلام، عزیزم تولد دوسالگیت مبارک،همه چی خیلی خوشگل شده ،دست بابا ومامانتم درد نکنه زحمت زیادی کشیدن،مامان اهورا جون ازتون یه سوال داشتم اگه زود جواب بدین ممنون میشم آخه تولددختر منم این جمعه هست،ما هم از این بادکنکهایی هلیومی میخوام استفاده کنیم کپسول خریدیم برا محض احتیاط یه دونه از بادکنک هارو پر کردیم از هلیوم ولی بعد 2 ساعت آمد پایین ،میخواستم بپرسم از کجا تهیه کردین ومال شما هم اون طوری شد؟خواهش میکنم زود جواب بده ممنون گلم
نرگس
پاسخ
سلام عزیز دلم...ممنون از اینکه به ما سر زدی.منم اول وقتی مدل های بادکنک آرایی رو دیدم گفتم حتما باید با گاز هلیوم پر بشن...ولی بعد دیدیم بی فایده هست.پس بادکنک هامون و باد کردیم و با چسب چسبوندیم ...تا آخر تولد هم نیوفتادن.
ملیحه
21 خرداد 94 1:32
ممنونم که پاسخم دادین،آخه اونایی که به زمین وصل کردین و چیکار کردین که خوب وایستاده گلم هر چقدر به عکسا نگاه میکنم متوجه نمیشم؟
الهه مامان اميرمحمد
22 خرداد 94 0:16
اهوراي عزيزم، دومين سالگرد زميني شدنت مبارك. ماشالله واسه خودت مردي شدي، انشالله در كنار پدر و مادر عزيزت، شاد و تندرست باشي.
مامان نرگس
11 تیر 94 7:12
تولدت مبارک اهورا جونم انشاله سالیان سال روز تولدت رو با شادی جشن بگیری.