اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

احساس مالکیت

1394/4/21 17:51
نویسنده : نرگس
902 بازدید
اشتراک گذاری

اهورا کوچولوی من...

چقدر این احساس مالکیت، زود سر و کله اش پیدا شد در وجود ِ کوچک ِ بی اشتباهت !

 من هلاک ِ این مال ِ تو ها هستم !

 

اینقدر لذت دارد که دستت را به سینه ات بزنی و بگویی : 

مال ِ منه ، مال ِ خودمه ،  اسب ِ خودمه، توپِ منه،

تخت ِ منه ، پتو منه ،  بابا خودمه، مامان خودمه، .....

 

تمام این مال ِ تو ها را بیخیال شوی ، مامانِ اهورا  بودن لذتش بی انتهاست .

وقتی تو ، قشنگترین و بی مثال ترین عشق هستی ام ، به سرعت خودت را به من میرسانی و حلقه دستانت را باز میکنی و خودت را محکم به آغوشم میچسبانی !

 

و  میگویی : مامان ِ منه !!!

 

دیگر چه میخواهم از سهم خوشبختی ِ این دنیا ؟؟؟؟؟

خدایا ، گاهی آنقدر احساس خوشبختی روانه دل آدم میکنی که گذر زمانت برایش میشود بدبختی ِ بزرگ!

خدایا خوشحالم که  در همین نزدیکی هستی ، گرمای دستانت را حس میکنم ، و دلم گرم تر میشود !

 

لاینر

 

و عکس های یک روز قشنگ در لاله پارک...

 

لاله پارک

 

لاله پارک

 

لاله پارک

 

لاله پارک

 

لاله پارک

 

لاله پارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نسرین
12 شهریور 94 12:57
عزیزم اهورا ان شاالله صاحب بهترینها در دنیا واخرت باشی ودل ودستت به وسعت دریاها باز باشد وهر انجه خدا بهت داد با همه تقسیم کنی تک خور نباشی