اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

نازنین 20 ماه و 20 روزه من...

1393/11/10 18:14
نویسنده : نرگس
683 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزهای تو ... ناب و زود گذر است ،

کارهای شیرینت ... حرفهای دلنشینت ... اولین های واپسینت ،

همه و همه میرود درست مینشیند در عمق قلب عاشق من ... حک میشود در روح و جانم ... ثبت میشود در ذهن بی قرارم ،

و من میمانم و یک دنیا خاطره که حتی مجالی نیست برای ثبت وضبطشان ، فرصتی نیست برای غصه سپری شدنشان.

 

20 ماه و 20 روزگی مبارک

 

دلم میگیرد از گذر شتابان ثانیه ها...

ای ثانیه های بی انصاف...

محض رضای خدا انصاف داشته باشید...اگر سختی و تنگی هم رسید به همین عجله رد شوید و بروید و بشویید ...به همین شتابی که این روزهای زیبای بهشتی را از من میدزدید.

اگر چنین باشد گله ای ندارم...خودم را محکوم میکنم که همپای ثانیه ها بدوم و شکوفایی نوگل باغ زندگیم را جشن بگیرم...

 

 

20 ماه و 20 روزگی مبارک

 

20 ماه و  20 روز است که پرنده کوچک خوش آوازی نغمه سرای زندگی ما شده است.

 

20 ماه و 20 روزگی مبارک

 

20 ماه و 20 روز است زانو زده ام مقابل این همه عظمت معبودم.

 

20 ماه و 20 روزگی مبارک

 

20 ماه و 20 روز است که روی فرهاد ها و مجنون ها را سپید کرده ایم.

 

20 ماه و 20 روزگی مبارک

 

20 ماه و 20 روز است که زندگیمان بوی محبت میدهد و عشق افزون.

 

20 ماه و 20 روزگی مبارک

 

20 ماه و 20 روز است که همه چیزمان در تو خلاصه می شود...

 

20 ماه و 20 روزگی مبارک

 

 20 ماه و 20 روزگیت مبارک نازنینم..

 

20 ماه و 20 روزگی مبارک

پسندها (1)

نظرات (3)

مامانی شهرزاد
20 بهمن 93 9:41
عزززززززيز دلم پاهاشو نگاه چطوري وايساده
مامان نسرین
23 بهمن 93 16:19
عزیزکم ارزو دارم خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند وتورا از دل انکس که دلت درتن اوست حضرت دوست جدایت نکند
مامان نرگس
30 بهمن 93 0:32
20 ماه و 20 روزگیت مبارک عزیزم ببین چطوری واستاده