اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

دریاچه مصنوعی تهران...

1394/2/4 16:18
نویسنده : نرگس
640 بازدید
اشتراک گذاری

خوب من...

نام تو مرا همیشه مست می کند...

بهتر از شراب...

بهتر از تمام شعرهای ناب...

نام تو اگرچه بهترین سرود زندگیست...

من تو را به خلوت خدایی خیال خود...

« بهترین بهترین من » خطاب می کنم...

بهترین بهترین من ، اهورا ، این ماه در سفری که به تهران داشتیم بر خلاف ماه های گذشته

یک روز بیشتر موندیم و عمو مهدی ما رو به دریاچه و آبشار تهران برد...جای زیبایی بود و تو تا

می تونستی بازی کردی و به من اجازه ندادی چند تا عکس ازت بندازم...غمگینمن هم دست آخر

تصمیم گرفتم دوربینم و بذارم تو کیفم و از گردش 5 نفره مون لذت ببرم...چشمک

البته همچین دست خالی هم نیستما!!!!!!خندونک

 

دریاچه و آبشار تهران

 

دریاچه و آبشار تهران

 

دریاچه و آبشار تهران

 

دریاچه و آبشار تهران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)