اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

سال نو مبارک...

1395/1/2 18:3
نویسنده : نرگس
657 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من خدایی که ستاره ها را چیدی 

به جای شب خورشیدو توی آسمون کشیدی

خدایی که به سال پیش گفتی برو

به جای آن فرستادی یه سال نو

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

کاری بکن دنیا قشنگ تر بشه

حال من از سال پیش بهتر و بهتر بشه

یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

کاری بکن دنیا قشنگ تر بشه

حال من از سال پیش بهتر و بهتر بشه

 

پسر زیباتر از ماهم...سال نو مبارک، صد سال به این سالها!!!!

 

سال نو مبارک

 

سال نو مبارک

 

سال نو مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)