اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

یک اتفاق خوب...

1397/9/18 14:48
نویسنده : نرگس
267 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم ،

این روزها حرف فقط از ازدواج پسرخاله مصطفی بود و بالاخره این اتفاق زیبا افتاد و مصطفی با دختر مورد علاقه اش ، فاطمه جون ازدواج کرد. براشون دنیا دنیا خوشبختی آرزو می کنم ...

وقتی تو جشن عقدشون می رقصیدی ، با خودم فکر کردم تا چشم به هم بزنم تو رو می بینم که داماد شدی و مثل امروزِ مصطفی تا عمق ِ چشمای قشنگت می خنده. الهی عاشق کسی بشی که با تمام وجود عاشقته...

 

 

 

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (7)

مامان صدرامامان صدرا
9 خرداد 98 17:18
پسر خوشتیپ انشالله دومادی خودت ❤❤❤
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم...
مامان نسرین
9 خرداد 98 19:08
اهورای گلم قربون قیافه دوست داشتنی ات بشم الهی جشن دامادی تو بگیرم الان خودت داماد کوچولوی منی عزیز دوست داشتنیم
نرگس
پاسخ
مامان الهی من قربونت برم... 😘
مهرآرامهرآرا
9 خرداد 98 19:18
مبارکه
نرگس
پاسخ
😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 خرداد 98 19:26
انشاالله عروسی اهورای نازنین😘
نرگس
پاسخ
آخی... انشالله!🤩
dorsadorsa
11 خرداد 98 12:47
واي چه پسر خوشتيپي😘
نرگس
پاسخ
ممنونم خاله جون
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
11 خرداد 98 21:49
مبارکه خوشبخت بشن الهی
نرگس
پاسخ
انشالله. ممنون عزیز
مامان مهلامامان مهلا
16 خرداد 98 23:08
مبارک باشه!
نرگس
پاسخ
ممنون...