اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

آخر هفته ... سفر یک روزه به مهاباد!

1398/5/11 10:22
نویسنده : نرگس
664 بازدید
اشتراک گذاری

آخرِ هفته که شد ؛
دلت را به دلِ خیابان بزن ...
با بیخیالیِ جاده همراه شو ...
فراموش کن هفته ات چطور گذشت ،
مهم نیست شنبه قرار است چه اتفاقاتی بیفتد ،
و مهم نیست چقدر مشغله رویِ هم تلنبار شده ...
روزهایِ رفته را به بادِ فراموشی بسپار ...
و روزهایِ نیامده را به خدا ...
چای ات را کمی آرام تر و سرخوش تر از همیشه بنوش ،
جوری که سقفِ دنیا هم اگر ریخت ؛
آب در دلِ لحظه هایت تکان نخورَد ...
آدم نیاز دارد گاهی عینِ خیالش نباشد ...
آدم نیاز دارد برای یک روز هم که شده ؛
به خاطرِ خودش نفس بکشد!!

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (28)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
25 مرداد 98 11:25
به به
چ آخر هفته ی قشنگ و خوشمزه ای😁😘
خوش بگذره
نرگس
پاسخ
جای شما خالی... ممنون 😘
مامانی- گل پسر مامانیمامانی- گل پسر مامانی
25 مرداد 98 11:50
خوش باشید
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم...😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
25 مرداد 98 11:59
خوش باشین درکنارهم😘😘😘😘💖💖💖
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم...😍😘😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
25 مرداد 98 18:45
خیلی زیبا بود عزیزم. واقعاً درست میگین. به نظر منم اگه آدم بتونه افسوس گذشته و استرس آینده رو واسه خودش کم کنه خیلی هنره.
نرگس
پاسخ
بله واقعا همین طوره.ممنون زهرا جان.

25 مرداد 98 21:17
خیلی خوش بگذره عزیزان🌸🌸
نرگس
پاسخ
ممنون حلما جان .😘
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
26 مرداد 98 16:00
شاد باشید🌸🌸
نرگس
پاسخ
ممنون نوشین جان. 
سحرمامی آرتینسحرمامی آرتین
26 مرداد 98 20:28
انشاالله همیشه به شادی وتفریح   عزیزم اهل کجایین؟مامیاندوآبیم تامهاباد۴۰دقیقه راهمونه
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم. ما ساکن اذرشهریم گلم. البته من خودم اهل تویسرکانم . استان همدان
مامان مریممامان مریم
26 مرداد 98 22:09
😍😍😍 زنده باشه پسر گلتون ❤🌹😘 
نرگس
پاسخ
ممنون مریم جون. خدا بچه های شما رو هم حفظ کنه . انشالله یک روز همه به شادی کنار هم باشین...

27 مرداد 98 10:06
خدا حفظش کنه این گل پسر شیرین رو براتون 😘❤️
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم . همچنین دختر گل شما رو 🌹
مامان معصومهمامان معصومه
27 مرداد 98 14:16
خدا حفظش کنه 😘
نرگس
پاسخ
خیلی ممنون از لطفتون.
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
28 مرداد 98 20:48
همیشه به شادی
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم.😍
❤️Maman juni❤️Maman juni
30 مرداد 98 2:29
پسره شیرین و دوسداشتنی🥰
نرگس
پاسخ
ممنون از لطف تون ...❤❤❤❤
مامانيماماني
30 مرداد 98 21:16
هميشه به گردش ❤️
نرگس
پاسخ
ممنونم خاله جون😘
مامان صدیقهمامان صدیقه
1 شهریور 98 16:11
خوش باشین
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم . همچنین شما و خانواده 😘
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
1 شهریور 98 17:07
خیلی عکسهای زیبایی بود.
همیشه خوش باشید.
نرگس
پاسخ
با چشمهای زیباتون میبینید. ممنونم.

1 شهریور 98 23:30
سلام مامان نرگس جان
من اون شکلک ها رو از سایت های مختلف کپی می کنم و هنگام نوشتن متن اون شکلک هارو همون جا جایگذاری یا past می کنم.
اگه سایت شکلکی جالبی پیدا نکردین بگید تا یه وبلاگ عالی رو بهتون معرفی کنم
نرگس
پاسخ
لطف می کنی معرفی کنی عزیزم . شکلک های جالبی هستن😉😉😉
مامان زهره و بابا علیمامان زهره و بابا علی
2 شهریور 98 22:11
خداحفظش کنه😘
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم عزیز دلم .
ابوالفضل جونابوالفضل جون
3 شهریور 98 16:11
سلام اهورا جون...خوبی...خوشی...منم حسابی خوبم...راستی من وشما یه چیز مشترک داریم...ببینم میتونی بگی...زیاد فکر نکن...
موهامون خیلی شبیه هم هستش...ایشالا تندرست باشی...بای.. به منم سر بزن وقت کردی... بازم بای
نرگس
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون از اینکه به ما سرزدی ... حتما میام دیدنت تا ببینم چقدر شبیه هم هستیم.😉😉😉
مامانمامان
5 شهریور 98 4:41
همیشه اوقاتت ب تفریح و شادی بگذره  گل پسری🌹🌹
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون😙
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
5 شهریور 98 6:42
خدا حفظش کنه 😍
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم از لطف شما 😘

5 شهریور 98 12:43
چه عکسای قشنگی خدا نگهش داره
نرگس
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم💖💖💖💖

6 شهریور 98 14:27
هزار ماشاالله ، خداحفظش کنه واستون 😘❤️
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم 💖💖💖💖
مامان گیلدا
6 شهریور 98 19:34
همیشه به گشت و شادی😍
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم عزیز😘
mahsamahsa
10 شهریور 98 14:29
انشالله همیشه به شادی و خوشی🌷
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون...
امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
10 شهریور 98 15:43
ماشاءالله ... خدا حفظش کنه 😍
نرگس
پاسخ
ممنون خاله ی عزیز و مهربان...😘
آیداآیدا
15 شهریور 98 11:17
ماشالاه خدا حفظش کنه
نرگس
پاسخ
ممنون آیدای عزیز.🌸
مامان نسرین
7 مهر 98 13:26
مهربونم الهی همیشه کنار مامان وبابای مهربونت ساعات عمررو همیشه بخوبی وخوشی بگزرانی وجمعتون همیشه جمع باشه خداتورو برا مامان وبابا ومامان وبابا روبرای تو حفظ کنه الهی امین
نرگس
پاسخ
و شما رو هم برای ما حفظ کنه خدای مهربون...
نازینازی
21 آبان 98 13:07
عزیزم دنبالتون کردم ممنون میشم دنبالم کنین🙏
نرگس
پاسخ
چشم .. حتما
و ممنون از اینکه ما رو دنبال می کنید.