اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

سفر دو روزه پاییزی ...

1398/7/5 12:28
نویسنده : نرگس
176 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم ، اهورا...

بالاخره بعد از اصرار فراوان من و بابا و خاله ها ، مامان نسرین و بابا جون قبول کردن دو هفته استراحت ِ بعد از این جلسه شیمی درمانی رو بیان پیش ما...خیلی دوره ی خوبی بود . بهمون مثل همیشه خوش گذشت و دو هفته ی پر از آرامش و شادی رو کنار هم گذروندیم. به خصوص که یک سفر دو - سه روزه به سرعین و آستارا داشتیم...

و سفر کوتاه، ولی دل انگیز و شادمون به روایت تصویر...

💜بعد از آب تنی تو آب گرم سرعین...( شب های سرعین بی نظیرن واقعا !!!!)

💜به طرف آستارا...

💜حال مامان نسرین عالی بود خدا رو شکر...

💜 یه گردنه حیرانه و یه بلالش...

💜دریاچه ی زیبای آستارا...

پ . ن : روزی که رفتیم فرودگاه دنبال مامان نسرین و بابا جون خیلی ترسیدم . مامان حتی نمی تونست صاف راه بره از بس حالش بد بود... ولی بعد از پایان سفرشون اینقدر حالش خوب بود که با خودم گفتم دیگه مریضی بی مریضی ... همه چی تموم شد !!!!!

پسندها (5)

نظرات (3)


21 اسفند 98 13:32
همیشه به خوشی و سفر مامانه اهورا گلی😘😘
نرگس
پاسخ
ممنمون عزیز دلم...😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 اسفند 98 14:50
ای جانم....روزهاتون به خوشی وشادی❤❤
خیلی هم خوش اومدین به سرعین واردبیل😍😍😍
نرگس
پاسخ
ممنون مبینای مهربون و عزیز. خیلی بهمون خوش گذشت . الهی که همتون سلامت و شاد باشید ...
نازینازی
21 اسفند 98 16:14
همیشه به شادی و خوشی خاله جون😍🤩😇
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم.😘