اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

روز دانش آموز مبارک...

1398/8/13 12:00
نویسنده : نرگس
192 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یکدانه ام...

الهی امروز برایت،

همان روزی باشد که می خواهی...!

همان هایی را ببینی که دوستشان داری ...!

همان حرف هایی را بشنوی که دلت می خواهد ...!

و؛

همه چیز همان جوری پیش برود که آرزویش را داری...!

خوشبختی برای هر کس تعریف ویژه ای دارد...

و من؛

خوشبختی به سبک خودت را برای تو آرزو می کنم...

روز دانش آموزت گلباران...

پ.ن 1 : در این روز زیبا تشکر ویژه ای دارم از معلم دلسوز و با تجربه ی اهورا ، جناب آقای فتاح ، که در این مدت کوتاه ، چیزهای مفیدِ بسیاری به او آموخت...🌻

پ.ن 2 : دلم می خواست چند تا عکس هم تو این پست بگذارم ، هر چند به روز دانش آموز بی ربط هم نیست...😀

برنامه ی کلاسی اهورا...

جمع آوری انواع برگ ها ( درس علوم )...

ساختن تابلو با سنگ ها ( درس علوم )

و عشق من ... اولین مشق با حروف الفبا...دستخط پسرم...که داره با سواد میشه !!!🤩

و اولین دیکته ( که هنوز خودش نمی دونست دقیقا یعنی چی !!!)

پسندها (7)

نظرات (2)


22 اسفند 98 12:53
نرگس بانو فکر کنم یه خورده وقتتان آزاد شده است عکس های قدیمی رو می گذارید،انشالله شاهد پیشرفت روز افزون دلبندتان باشید.
نرگس
پاسخ
بله ، آخه من دبیر هستم و خیلی وقت نداشتم ... ولی این روزا که همه خونه شین شدیم ، وقت آزاد دارم و مطالب قبلی رو می نویسم تا وبلاگم به روز شه...

23 اسفند 98 18:58
موفق باشید نرگس بانو انشالله 
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم... انشالله شما هم در مسیر زندگی موفق باشید...