اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

خاطرات ِ یخمکی!!!

1398/10/23 2:10
نویسنده : نرگس
206 بازدید
اشتراک گذاری

اهورای نازنینم...

حواس شهر

پرتِ برف باران است!!!

حواس من،

آغشته به عطر تو …

پسرکم...

زمستان را بايد با تمام سردي و سرما خوردگي هايش دوست داشت. با تمام گوشها و بيني ِ يخ زده اش.

بايد با اولين بارش برف دست تو و بابا را بگیرم و روی برف ها قدم بزنم...

زمستان را بايد با تمام قنديل هاي آويزان ِ لبه ي پشت بامش دوست داشت.

زمستان را باید دوست داشت چون تو با دیدن برف ، زود از بابا می خواهی برایت آدم برفی بسازد.او هم تمام هنرش را به خرج بدهد و آدمكت را كج و كُله بالا بياورد و تو گونه اش را ببوسی تا يخ صورتش باز شود...

زمستان را بايد دوست داشت تا همين عكس كنار ِ آدم برفي، بشود بهترين خاطــره ي يخــمكي ِ مان...

پسندها (7)

نظرات (5)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
25 اسفند 98 2:38
خداحفظش کنه😚😚😚♥️♥️♥️خیلی نازه🧡🧡🧡🧡
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم...
❤️Maman juni❤️Maman juni
25 اسفند 98 4:09
اي جان چه عكساي قشنگي☺️ ❤️
منم انقد دوست دارم آنيسا جانكو ببرم بيرون و با دريا و درختا و جادهاي پر برف ازش عكس بگيرم ولي نميشه 
انيسارو نميشه تو هواي سرد ببرم بيرون چه برسه عكس بهوان ازش بگيريم😖
نرگس
پاسخ
حتما میبرین... فعلا آنیسا جان خیلی کوچیکه ... حالا حالاها وقت دارید برای این کارا...
انشالله زودتر خبر سلامتیش و بشنویم و شاهد عکسای قشنگ یخمکیش باشیم...
تازه من عاشق عکسای آنیسا هستم . خیلی با سلیقه و زیبا عکس میگیرید...
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
25 اسفند 98 9:51
❤خدا حفظش کنه❤
نرگس
پاسخ
ممنون فاطمه ی عزیز.
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
25 اسفند 98 11:16
خیلییی قشنگ بود
نرگس
پاسخ
عزیزمی زهرا جان...😘
عمه فروغعمه فروغ
25 اسفند 98 13:39
چه عکس های قشنگی،شاد باشی اهورا کوچولو😘
نرگس
پاسخ
ممنون عمه فروغ جووون