اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

سفر یک روزه به ارومیه و پیرانشهر ...

1399/3/4 18:30
نویسنده : نرگس
457 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم ، اهورا ،

جمعه قرار شد با پسرعمه های بابا بریم پیرانشهر ، اینجا دریاچه ی ارومیه ست که خدا رو شکر خیلی پرآب شده 👇

اینم پارک پیرانشهر که خیلی خلوت بود ، من به خاطر کرونا خیلی نگران بودم ، ولی فعلا وضعیت سفید و آرومه ...

آخر سر هم به بازار ارومیه رفتیم ... اهورا جان ، کلا تو با دوستت امیرحسین بودی ، تو ماشین اونا ، و همراه شون... وقتی بالاخره تو بازار پیدات کردم دیدم با امیرحسین برای خودتون تیرکمون خریدین !!!🤭

خدا خودش به چشمامون رحم کنه ...😆

سفر خوبی بود ... خیلی خوش گذشت فقط من همش استرس داشتم و از صمیم قلبم امیدوارم که کرونا نگرفته باشیم...😀

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان آنیلمامان آنیل
9 مرداد 99 19:34
به به دریاچه ارومیه، همیشه خوش باشید.
نرگس
پاسخ
ممنون ، شما هم در کنار هم خوش باشید همیشه...

9 مرداد 99 21:24
😍😍😍
انشالله همیشه در صحت و سلامت بریم مسافرت💐
نرگس
پاسخ
الهی آمین...
طاهرهطاهره
11 مرداد 99 8:25
همیشه به خوشی نرگس جان
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم از لطف شما دوست عزیزم.