اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

پایان ماه ِ بهشتی ...

1400/2/31 19:16
نویسنده : نرگس
579 بازدید
اشتراک گذاری


دارد تمام می شود ؛
اردیبهشتی که بوی نابِ باران و شکوفه می داد ،
ماه بهشتیِ بینظیری که با همه ی ماه ها فرق داشت
ما می مانیم و خیابان هایی ؛
که دلشان برای مهربانیِ ابرهای بهاری، تنگ می شود ،
برای نازدانه ی دل نازک فصل ها ،
که صدای هق هق شبانه اش ؛
توی گوش کوچه های شهر ،
تا همیشه خواهد ماند ...
اردیبهشت تمام می شود ،
و این خیابان ها ؛
تا رسیدنِ پاییز ،
بغض گلوگیرشان را
با دو جرعه آفتاب ؛
قورت خواهند داد ...

پسندها (5)

نظرات (4)

سایهسایه
30 مهر 00 20:35
ماشالله به این قلم :x
راستی گل پسرتون تا چه آهنگایی رو زده؟)
موفق باشید
نرگس
پاسخ
ممنون گلم ...
خیلی آهنگا رو می زنه ، گل سنگم ، دستم بگیر ، یار ، گل ارکیده ، کوه و می ذارم رو دوشم ، سفر کردم و ....
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 مهر 00 21:05
خیلی متنتون قشنگ بود خاله جون. شما اردیبهشتی هستین؟ 
نرگس
پاسخ
ممنون ، نه من بهمن ماهی ام ، اهورا اردیبهشتیه که ما رو عاشق این ماه کرده !
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 آبان 00 11:41
وااای من خیلی خانومای بهمن ماهی رو دوست دارم. خاله ی خودم و دوتا از دوستای صمیمیم بهمن ماهین
نرگس
پاسخ
🙂
عزیزم... تو خودت بهترینی .😘
خاله ژاله
3 آبان 00 0:58
متن تون عالی بود 👌🏻
نرگس
پاسخ
😘