اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

پاییز خود را چگونه گذراندید؟!

1400/8/23 22:42
نویسنده : نرگس
273 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک من ،

این پاییز ، پر بود از مراسم و مهمونی...هنوز سایه کرونا روی همه ی دورهمی ها هست... منتها خدا رو شکر که آمار مرگ و میر خیلی پایین اومده و این موضوع به همه دلگرمی داده به که می تونن مثل قبل دور هم جمع بشن.

عروسی مصطفی و فاطمه جون که یه شب زیبا و به یاد ماندنی بود...( 1400/07/19 )

مراسم پاگشای مبینا ، دو روز تکاب مهمون خانواده ی باربد بودیم.( 25 و 26 مهر 1400 )

مراسم پاگشای مبینا ، آذرشهر...این دفعه خانواده ی باربد مهمون مادرجون اینا بودن. با بچه هاشون به تو خیلی خوش گذشت...(1400/08/23 )

اهورا ، پسرم...

هرگز عاقل نشو ، دیوانه بمان ...

مبادا بزرگ شوی ، کودک بمان ...💕

پسندها (3)

نظرات (2)

mahsamahsa
18 مهر 02 14:35
خدا حفظش کنه 
همیشه به شادی و خوشی
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم 😍
Hossein (-:Hossein (-:
18 مهر 02 23:05
ان شاء الله همیشه به شادی 
من رو که یادتون هست؟؟ 
نرگس
پاسخ
سلام ، ممنون ...
از دوستان قدیمی وبلاگ هستید ؟