اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

آرزوهای کوچک من برای تو ...

1400/12/16 16:12
نویسنده : نرگس
155 بازدید
اشتراک گذاری

برای امروزت ،
آرزوهای کوچک دارم...


مثلا اینکه؛ چشم هایت را که باز میکنی،
خستگی های دیروزت را،
در خواب آرام دیشب جا گذاشته باشی،
وتمام تن ات،
لبریز باشد از طراوت و سر زندگی ...


مثلا اینکه،...
یک لقمه نان و پنیر و دلخوشی، صبحانه ات باشد
قدم هایی داشته باشی برای رفتن تا موفقیت ...
و مادری که ،
مثل هر صبح دعای خیر اش بشود بدرقه ی راهت...


مثلا اینکه؛ آدم هایی در مسیر امروزت باشند،
که حال جهانت را قشنگ تر کنند
دلت به بودنِ همراه و هم نفسی خوش
باشد و سرت به زندگی گرم ...


برایت،
آرزوهای کوچکی دارم
که شاید حسرت های بزرگ خیلی ها باشد‌‌‌.

پسندها (1)

نظرات (0)