اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 9 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

اهورای آریایی

1392/5/6 20:47
نویسنده : نرگس
1,840 بازدید
اشتراک گذاری

زاده پاک اهـــورا، از نژاد آريـــانم


تير آرش در کمانم، نام ايران بر زبانم

سرکشم چون کوه آتش، آتشم، آتشفشانم

چون سياوش پاک پاکم، همچو رستم پهلوانم،

کاوه ام تارپود کاويانم،

من ز ماد و از هخايم،

از ارشک، ساسانيانم،

مازيارم، بابکم من

رهبر آزادگانم،

جشن يلدا، جشن نوروز هم مهرگانم

 

اهورای آریایی

 

اهورای آریایی

 

 

رقص

 

اهورای آریایی

 

اهورای آریایی

 

اهورای آریایی

 

 

لبخند

 

 

ای جونم

 

 

غمگین

 

 

تعجب

 

 

ذوق

 

 

بدون شرح

 

بدون شرح

 

بدون شرح

 

اهورای آریایی

 

اهورای آریایی

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان بردیا جون
9 مرداد 92 13:32
وای هنوز واسه نشستن واسش زوده عزیزم
نرگس
پاسخ
nafise
6 شهریور 92 22:34
عاشقتم اهوراااااااااا جون قربونت برم انقد خوشملی جییییییییییییییگر


خاله نفی جونم عروسیت مبارک باشه خوشبخت بشی...حیف که راه دوره و من خیلی کوچیکم وگرنه مامان و بابا میومدن عروسیت.به جاش بزرگ که شدم میام خونتون .البته با مامانم.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه دوست مهربون و با وفای مامان
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 17:44
زنده باشی همیشه. واقعا که معلومه خیلی مامان گلی هستی.
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم.این نظر لطف شماست.