اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تقدیم به مادرم برای تمام زحماتش...

1392/11/12 16:15
نویسنده : نرگس
811 بازدید
اشتراک گذاری

این شعرو در روز تولدم تقدیم می کنم به مامان مهربونم؛

 

لاینر

 

♥آسمان را گفتم...می توانی آیا ،بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه ، روح مادر گردی؟؟!!!صاحب رفعت دیگر گردی؟؟؟!!!

گفت نی نی ...هرگز!!!من برای این کار کهکشان کم دارم...نوریان کم دارم...مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم...

♥خاک را پرسیدم...می توانی آیا،دل مادر گردی؟؟؟آسمانی شوی و خرمن اختر گردی؟؟!!!

گفت نی نی ...هرگز!!!من برای این کار بوسِتان کم دارم...در دلم گنج نهان کم دارم...

♥این جهان را گفتم،هستی کون و مکان را گفتم...می توانی آیا ،لفظ مادر گردی؟؟؟!!!همه ی رفعت را ،همه ی عزت را ،همه ی شوکت را ، بهر یک ثانیه بستر گردی؟؟؟!!!

گفت نی نی ...هرگز!!!!من برای این کار ،آسمان کم دارم.اختران کم دارم...رفعت و شوکت و شان کم دارم!!!!عزت و نام و نشان کم دارم...

♥آن جهان را گفتم...می توانی آیا،لحظه ای دامن مادر باشی؟؟؟!!!مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی؟؟؟!!!

گفت نی نی ...هرگز!!!!من برای این کار باغ رنگین جنان کم دارم...آنچه در سینه ی مادر بود ،آن کم دارم...

♥روی کردم با بحر...گفتم او را آیا...می شود اینکه به یک لحظه ی خیلی کوتاه ،پای تا سر همه مادر گردی؟؟؟عشق را موج شوی ،مِهر را مُهر درخشان شده در اوج شوی؟؟؟!!!

گفت نی نی ...هرگز!!!!من برای این کار ، بیکران بودن را ،بیکران کم دارم...ناقص و محدودم...بحر این کار بزرگ،قطره ای بیش نیم...طاقت و تاب و توان کم دارم...

♥صبحدم را گفتم، می توانی آیا ، لب مادر گردی؟؟؟عسل و قند بریزد از تو ، لحظه ی حرف زدن ؟؟؟!!!جان شوی ، عشق شوی ، مهر شوی ، زر گردی؟؟؟!!!

گفت نی نی ...هرگز!!!!گل لبخند که روید ز لبان مادر ، به بهار دگری نتوان یافت ...در بهشت دگری نتوان جست!!!!من از آن آب حیات ،من از آن لذت جان ، که بود خنده ی او چشمه ی آن، من از آن محرومم!!!خنده ی من خالیست...زان سپیده که دمد از افق خنده ی او !!!!خنده ی او روح است...خنده ی او جان است...جان روزم من اگر ؛لذت جان کم دارم...روح نورم من اگر ؛ روح و روان کم دارم...

♥کردم از علم سوال ...می توانی آیا ...!!!معنی مادر را ، بحر من شرح دهی؟؟؟!!!!

گفت نی نی ...هرگز!!!!من برای این کار ، منطق و فلسفه و عقل و زبان کم دارم...قدرت شرح و بیان کم دارم...

♥در پی عشق شدم...تا در آیینه ی او چهره ی مادر بینم...

دیدم او مادر بود...دیدم او در دل عطر...دیدم او در تن گل ...دیدم او در دم جان پرور مُشکین نسیم...دیدم او در پرش نبض سحر...دیدم او در تپش قلب چمن...دیدم او لحظه ی روییدن باغ...از دل سبز ترین فصل بهار...لحظه ی پر زدن پروانه...در چمنزار دل انگیز ترین زیبایی...بلکه او در همه عالم خوبی ...همه ی رعنایی...همه جا پیدا بود...

همه جا پیدا بود...

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادرم....عاشقتم...

 

مادر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان آیسو وآیسا
12 بهمن 92 16:23
خیلیییییییییییییییییی زیبا بود
مامان آیسو وآیسا
12 بهمن 92 16:24
تولدتون مبارررررررررررررررررک نرگس جووونانشالله 120 ساله بشی
مامان فاطمه
12 بهمن 92 17:32
تولدت مبارک نرگس جونم120 ساله شی گلم.... خیلی زیبا نوشته بودی.... هزارتا بوس واسه اهورای دوست داشتنی من زودتر عکسشو بذار دلمون واسش تنگ شده
مامان سید
12 بهمن 92 18:14
آخی چه خوشگل بود....
mami92
12 بهمن 92 18:30
به بزرگی آرزوت نیندیش ! به بزرگیه کسی بیندیش که میتونه آرزوتو بر آورده کنه … ! پس بزرگ آرزو کن …
فاطمه مامان آنیتا
12 بهمن 92 18:50
سلام نرگس جونم خوبی اهورا جونم خوبه تولد مبارک ایشاالله 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی خیلی قشنگ نوشتی بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان پارسا کوچولو
12 بهمن 92 21:37
سلام عزیزم تولدت مبارک دلم واسه اهورا جون یه ذره شده هر روز به وبش سر میزنم ولی عکس تازه ای نمیبینم لطفا عکس جدید....... این بوسا از طرف من و پارسا واسه اهورای ناز
معصومه
12 بهمن 92 22:41
خیلی زیبا و دلنشین بود.. تولدتون هم مبارک خانووممم
خاله مریم
12 بهمن 92 23:32
نرگسی جونم تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
نازي مامان پورياپارسا
13 بهمن 92 0:09
تولدت مبارک نرگس جونم ازطرف من اهوراروببوس
مامان اهورا(شهرزاد)
13 بهمن 92 9:31
بسيااااااااااااااااااااااااار زيبا بود. عالي بود ممنون
مامان اهورا(شهرزاد)
13 بهمن 92 9:59
راستي تولدت مبارك عززززززززززززيزم
سعیده مامان آرتین
13 بهمن 92 13:22
تولدت مبارک نرگس جونایشالا تولد 150 سالگی تو بگیریمطالبم خیلی قشنگ بودن
زهره
13 بهمن 92 14:25
مباااااركه عزيزم ايشالله سايه پدر و مادر روي سر همه ي بچه ها باشه چه بزرگ و چه كوچيك ايشالله تموم بچه ها هم براي پدر و مادرشون افتخار و عزت بيارن آمين
فاطمه(مامان متین)
13 بهمن 92 15:39
میلادت ای دوست مبارک باشد پیوسته دلت شاد سعادت باشد هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد راهـت سپید راه عــدالـت باشد چـــشـــم شــادی نگارت باشد ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد میلادت ای دوست مبارک باشد دلـشاد ازین اهل جماعت باشد . . .
زهرا مامان ارتا
13 بهمن 92 18:48
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*...........
افسانه مامان هیچکس!
13 بهمن 92 19:58
خیلی قشتگ بود.تولدت مبارک دوست خوبم. چند روز دیگه تولدمه.با اجازه منم این متن زیبا رو مینویسم و به مامانم تقدیم میکنم راستی چرا از ما خبر نمیگیری!؟
سارا مامان اهورا
14 بهمن 92 10:22
واقعا زیبا بود تولدتم مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک دوست عزیزم ایشالا سایه شما و همسرتون همیشه رو سر اهورا جون باشه
نگاری
14 بهمن 92 13:32
تولدت مبارککککککک خیلی شعر قشنگی بود
مامان تنها
14 بهمن 92 13:42
تولدت مبارک عزیزم
مبینا دختر عمه
14 بهمن 92 15:20
زندایی جونم تولدت مبارک واقعا اززحمت های اون شب ممنونم شب خوبی بود
الی مامان آنیل
14 بهمن 92 19:03
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ خوووووووووووفي؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##من##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ______________ _ ______# #__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ # _#_________#____بدوووووووووووو بياااااااااااا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__اومديااا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر يادت نره
مامان مهدی کوچولو
14 بهمن 92 20:32
تولدت مبارک نرگس جون
مامان کوثری
15 بهمن 92 12:29
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
الهه مامان امير محمد
15 بهمن 92 21:50
تولدتون مبارك نرگس جون. انشالله هميشه تنتون سالم و لباتون خندون باشه. متني كه گذاشته بوديد مثل هميشه زيبا بود.
آران
16 بهمن 92 10:36
عالی بود ممنون
مامان الیار
16 بهمن 92 15:00
مبارکه گلم تولدت خیلی متن زیبایی بود
مامان حدیثه سادات
16 بهمن 92 18:57
عزیزم خیلی قشنگ بود.. ممنون.
مامان حدیثه سادات
16 بهمن 92 18:58
چرا دیگه بهمون سر نمی زنی؟؟
مامان حدیثه سادات
17 بهمن 92 23:29
به سلامتی همه مــــــــــــــــــــــــــــــــــادرای عالم.
مامان بردیا شیطون
23 بهمن 92 15:52