اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

همسر مهربانم،تولدت مبارک...

1392/12/29 2:22
نویسنده : نرگس
2,455 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک 

 

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی...
بهانه زندگی ام تولدت مبارک...

 

 

 تولدت مبارک

 

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو ، قلب عاشقی است که فقط برای تو می تپد..

به دنیا آمدی و دنیای من شدی....

هزاران گل سرخ،همراه قلب بی قرارم تقدیم به تو که یادت در فکرم

،عشقت در قلبم و عطر تو در میان لحظات زندگی ام جاریست..

وجودت بهترین تکیه گاه برای بودن است و نفسهایت آرام ترین آهنگ دنیا...

 میلادت شکوفه باران

 

تولدت مبارک

 

امیرم...عزیزم...

 

زندگی مشترک را نمی توان یک بار به خطر انداخت و باز انتظار داشت که شکل و محتوایی همچون روزگاران قبل از خطر داشته باشد .
چیزی قطعا خراب خواهد شد .
چیزی فرو خواهد ریخت .
چیزی ، به عظمت حرمت ، که بازسازی و ترمیم آن دشوارتر از ساختن چیزی تازه است.......
کاسه بلور را نمی توان یک بار از دست رها کرد ، بر زمین انداخت ، لگدمال کرد ، و باز انتظار داشت که همان کاسه بلورین روز اول باشد .
و من ، ممنون آنم که تو هرگز ،در سخت ترین شرایط و دشوارترین مسیر، این کاسه ی زودشکن بلورین را از دست های خویش جدا نکردی......  

 

بی نهایت دوستت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نسرین
16 فروردین 93 19:11
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .