اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تقدیم به دو تا مامان مهربون.

1393/1/31 11:24
نویسنده : نرگس
1,541 بازدید
اشتراک گذاری

  روز مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن

روز مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود

روز مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد

روز مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری

 

 روزت مبارک مادر

 

مادر!!!!!

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است

از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند

پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

 

روزت مبارک مادر

 

مادر بر من روزگاران گذشته

 لیک چه خوشبختم که دستانم بوى تو را میدهند هنوز...

 

روزت مبارک مادر

 

هنوز هم در پی گذشت سالها تن خسته من

 گرمی نوازش تورا می خواهد.

 دوستت دارم مادر

 

روزت مبارک مادر

 

در پی گذشت سالها هنوزهم صدای قلب تو

 نوازشگر روح خسته من است مادرم. . . 

 

روزت مبارک مادر

 

دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست

 تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته ام و همیشه تورا می ستایم...

 

روزت مبارک مادر

 

 

 شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم

 و انگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم 

 

روزت مبارک مادر

 

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام

 عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

 . 

.

 . 

مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ،

 به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم

 (از طرف امیر ، نرگس، اهورا ) 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان نسرین
31 فروردین 93 19:43
دختر عزیزم زبانم قاصر از بیان احساسم میباشد تنها میتوانم بگویم خدایا از خوبیهای دنیا واخرت بهترینها رو به این سه عزیزم عنایت کن دوستتون دارم
خاله راضی جون
31 فروردین 93 19:49
مرا به کعبه چه حاجت ! طواف می کنم "مادری" را که برای لمس دستانش هم وضو باید گرفت ... مامان جان روزت مبارک
خاله مرضی جون
31 فروردین 93 19:52
دیشب به تک تک ستاره ها سر زدم اما هیچکدوم تو نبودی وقتی به اخرین ستاره رسیدم اروم تو گوشم گفب اونی که دنبالش میگردی ماهه نه ستاره مامانم جان روزت مبارک
عمو مهدی
31 فروردین 93 19:54
زیباترین و لطیف ترین احساسات و تواناییهای عالم در وجود تو نهاده شده پس به خودت ببال ای بانو روزت مبارک
بابا محمد
31 فروردین 93 19:56
عشق یعنی مادر،صبر یعنی یک زن،مهر یعنی دختر،نور یعنی خواهر...هرچه هستی عشق یا صبر مهر یا نور روزت مبارک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر شما مبارک باد.
سعیده، مامان هومان
1 اردیبهشت 93 0:51
عزیزم بی نهایت زیبا بود
الهه مامان امير محمد
1 اردیبهشت 93 1:57
کمترین آرزویم این است: هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانی روزگار را نبینی ناز بانو! روزت مبارک.
مامان اهورا(شهرزاد)
1 اردیبهشت 93 10:11
مثل هميشه زيبا وبا احساس . روز خودتو و دو تا مادراي مهربونت مبارك باشه عزيزم
نرگس
1 اردیبهشت 93 11:34
روزت مبارک مادر مهربون
مریم
1 اردیبهشت 93 15:26
مبارکتون باشه مامان نرگس عزیز.همیشه شاد باشین در پناه خدا
مامان بردیا شیطون
1 اردیبهشت 93 21:55
قلب من سنگفرش آنهاییست که گاهی یادی از وجود خسته ام میکنند!
مامان بردیا شیطون
1 اردیبهشت 93 21:56
روزتون مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
مامان پرنيان
2 اردیبهشت 93 14:39
عزيز دلم دوست خوبم چه طوري ؟ اهورا جوني خوبه مي بوسمتون
کیا
5 اردیبهشت 93 1:56
روز مادر مبارک همیشه شاد سلامت باشین در کنار خانواده
باران قاصدک
5 اردیبهشت 93 19:54
سلام عزیزم کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری ،‌ خدا برات نگهش داره ایشاله دومادش کنی خوشحال میشم به وبلاگ من و دخترام هم بیای منتظرتمااااااا
زهرا مامان ارتا
5 اردیبهشت 93 20:17
ماچ]
مامان رویا
6 اردیبهشت 93 0:02
ابراهیم +راضیه(کلبه زندگی)
6 اردیبهشت 93 16:29
قـــــطـره هـــای کــــوچـک آب اقـــــیـانــــوس بــــزرگ را مـــی ســازنـــد دانـــــه هـــای کــــوچــک شـــن ســــاحــل زیــــبـا را . . . لـــــحـظه هـــای کـــــوتاه شـــــایـــد بـــی ارزش بــــه نــــظـر بــــرســـنـد ، اما
ماماني پرنيان
10 اردیبهشت 93 12:14
سلام عزيزدلم حلول ماه رجب مبارك . فردا شب ، شب آرزوهاست منو فراموش نكني عشقم . خيلي التماس دعا
سپیده..مامانه پارسا
10 اردیبهشت 93 12:39
روز مادر مبارککککککککککککککککککککککککککک
مامان بردیا شیطون
11 اردیبهشت 93 22:53
.*..lovelovelo…* …*..lovelovelove….* ..*.lovelovelovelove…*…............*….*….* .*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….* *..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* *.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* .*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…* ..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…* …*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…* …..*….lovelovelovelovelovelovelov…* ……..*….lovelovelovelovelovelo…* ………..*….lovelovelovelove…* ……………*…lovelovelo….* ………………*..lovelo مامانی کم پیدایی ....بهمون سر نمیزنی