اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

پسرم یک ماهگی مبارک...

1392/3/20 17:39
نویسنده : نرگس
3,443 بازدید
اشتراک گذاری

تا عشق آمد ، دردم آسان شد

خدا راشکر !

مادر شدم ، او پاره ی جان شد

خدا را شکر!

شوق شنیدن ریخت حتی گریه اش در من...

لبخند زد ، جانم غزل خوان شد...

خدا را شکر !

من باغبان تازه کاری بودم ، اما او

یک غنچه ی زیبا و خندان شد...

خدا را شکر!

او آمد و باران رحمت با خودش آورد!

گلخانه ی ما هم گلستان شد...

خدا را شکر!

سنگ صبورم ، نور چشمم ، میوه ی قلبم!

شب را ورق زد ، ماه تابان شد...

خدا را شکر !

مادر شدن یک امتحان سخت و شیرین است...

دلواپسی هایم دو چندان شد...

خدا را شکر !

 

پسر زیبایم...اولین ماهگرد تولدت مبارک

 

یک ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)