اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

اهورا 3 ماهه شد!!!

1392/5/20 16:23
نویسنده : نرگس
948 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم؛

مامان جون و باباجون خیلی دلتنگت شده بودن.آخه درست 1 ماهی می شد که ندیده بودنت...واسه همین تصمیم گرفتیم بریم تویسرکان.دوشنبه شب ساعت 10 بعد از افطار راه افتادیم و صبح زود رسیدیم.به مامان جون اینا هم نگفته بودیم که ما شب حرکت کردیم!!!

وای.....!!!!!!!!!!!!!!!نمیدونی باباجون و مامان جون چقدر ذوق زده شدن.خندهتو رو بغل کردن و من و بابا رو انگار ندیدن دیگه!!ناراحتحالا بعد از نیم ساعت می گن خب شما خوبین!!!منتظرخنثی

 

یکشنبه 20 مرداد 92 سومین ماهگرد  شما دردونه ی مامان و بابا بود...

 

مبارکت باشه عزیز مامان

 

بعد از ظهر  با باباجون رفتیم آتلیه و ازت یک عالمه عکس گرفتیم...بر عکس همیشه که می خندیدی چنان اخم کرده بودی که...ناراحت

 

بابا،باباجون و عکاس کلی برات شکلک درآوردننیشخندبلکه تو لبخند بزنی ؛تو هم انگار که نه انگار!!!!متفکر

ولی....

بالاخره 2-3 تا لبخند زدی وروجک مامان.لبخندآفرین به تو

 

3 ماهگی مبارک

 

3 ماهگی مبارک

 

3 ماهگی مبارک

 

3 ماهگی مبارک

 

3 ماهگی مبارک

 

3 ماهگی مبارک

 

اهورای من برات یه عمر طولانی پر از خیر و برکت و سلامتی آرزو می کنم.بغل

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

 

  پی نوشت : وزن پسرم در پایان 3 ماهگی 6/5 کیلو گرم ،قد اهورا 62 سانتی متر و دور سرش 40سانتی متر بود...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بردیا شیطون
23 مرداد 92 15:32
عجب کادوای خوشگلی عزیزم
کم کم داری مارکو پلو میشی ها.............


آره خاله.ولی فکر کنم بیشترین مسافرتم به تویسرکان باشه!!!!!
یلدا
10 شهریور 93 15:54
سلام؛خوبی عزیزخوشحالم که یکی از همشهریامون وبلاگ به این قشنگی داره؛منم حتما ی روز واسه بچم اینکارو میکنم؛اصلیت مادرمنم تویسرکانه(باباپیر)‏ خودمون تهرانیم؛ی هو اسم تویسرکانو دیدم خواستم واست پیام بذارم؛چون شهرکوچیکیه همه همو میشناسن؛امیدوارم موفق باشید
نرگس
پاسخ
سلام عزیز دلم...ممنون از اینکه به ما سر زدید...شما هم موفق باشید...