اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

اهورا در تعطیلات عید فطر

1392/5/21 13:57
نویسنده : نرگس
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم آرام آرام قد می کشد و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوم...

 

او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه می کنم...

 

او می خندد و من از شوق ِ حضورش اشک می ریزم...

 

او آرام در آغوشم آرام می گيرد و من تا صبح از آرامشش آرام می شوم...

 

او پرواز می کند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند...

 

او بازی می کند... کودکانه...  ...حرف می زند...

 

به زباني كه كسي جز من نميفهمدش.......و طبیعت را حس می کند! خدا را می بوید!

 

و من... کودکانه... در سایه بزرگیش پنهان می شوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم

 

لاینر

 

تو این پست چند تا از عکسای اهورا جونم که تو همدان ازش انداختیم و می ذارم.فقط حیف که بعضی عکسارو تو شب انداختیم و تاریکه!!!ناراحت

 

تو حیاط خونه ی باباجون اینا

چیه مامان؟؟دعوا داری؟؟!!!نیشخند

 

شاکی

 

اینم از هدیه مامان جون برای سومین ماهگرد تولد اهوراهورا

 

هدیه ماهگرد

 

جوجه طلایی مامان از حموم اومدهخجالت

 

حمام

 

خواب هایت پر از آرامش پسرمماچ

 

حیقوق

 

 

تخت بابایی

 

 

شاهزاده ناصر

 

 

جالیز

 

قربون اون چشمات عشقم!!!!!!!!!!!مژهبغل

 

چشم زیبا

 

 

بازگشت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بردیا شیطون
23 مرداد 92 15:29
اره خدا کنه محمد طاها هم پیدا بشه خانوادش خوشحال بشن انشااله.........
***************************
عزیزم تو چه خوشمل و بانمکی............
کفشات منو کشته جیگر ...............
اون عکست هم که چشات منو کشته بود
همیشه به تفریح.................
خدا اهورا جونو حفظ کنه
مامانی یه ماچ ابدار از لپاش به جای ما بکن قربونش

آره امیدوارم پیدا بشه.از وقتی که این خبرو خوندم همش دعا می کنم براشون.فقط یه مادر می تونه حال مادر محمد طاها رو درک کنه...
مرسی خاله جون.شما هم بردیای ناز منو ببوس

بهار
23 مرداد 92 19:56
ای جونم قربون خنده هاش و پف زیر چشمش برم من.




خدا نکنه خاله بهار...
پسرخاله
25 مرداد 92 2:12
عکس اولی خععععععععلی باحال بود
خخخخخخ



چیه؟؟!!نکنه تو هم دعوا می خوای؟؟!!
اونجا تازه از خواب بیدار شده...
Amin ex
3 شهریور 92 23:01
سلام . واااااااااي نرگس خانوووووووم اينجااااااا خيليييييي خوردنييييي شده عاشق أين عككككسش شدم. إز طرف مننن محكم لپشو گاز بگيرين


نه نه نه!!!!!!!!!!!!!گاز نه!!!ببینم نکنه تو هم مثل فریبا نی نی ها رو گاز می گیری؟؟!!
از الآن بدونم آخه!!!!!
مامان ارشیا
8 آذر 92 3:51
گل پسرت خیلی با نمکه. گفتید که منو لینک کردید ولی مثل اینکه فراموش کردید. تبادل لینک باعث افتخار منه. خواهش می کنم از ارسال لینک استفاده کنید.
نرگس
پاسخ
چشم...حتما".