اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

اولین خانه سازی های اهورا...

1394/9/16 17:39
نویسنده : نرگس
466 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک مهربانم !!!!

یادت باشد که زیبایی های کوچک را دوست بداري حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند....

یادت باشد که دیگران را دوست بداري آن گونه که هستند، نه آن گونه که می خواهی باشند...

یادت باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگري...

یادت باشد که  اگر خود با خویشتن آشتی نکني هیچ شخصی نمی تواند تورا با خود آشتی دهد....

یادت باشد که خودت با خودت مهربان باشي .چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد...

پسرکم یاد بگير که :

با وقیح جدل نکني چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحت  را تباه می کند...
از حسود دوری کني چون حتی اگر دنیا را هم به او تقدیم کنی باز هم از تو بیزار خواهد بود...

پسرکم!!! تنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق نداري ترجیح بده...

یادت باشد اگر شاعر شدي برای سرودن دوست داشتن دنبال ابهام و کنایه نباشي..

یادت باشد اگر نقاش شدي لبخند را بر آبی ترین رنگ بر بوم جاودانگی به تصویر کشي....

یادت باشد!!!!

جواب کينه را با گذشت،

 جواب بي مهري را با محبت،

 جواب بي ادب را با سکوت،

 جواب نگاه مهربان را با لبخند،

 جواب گناه را با بخشش،

 جواب لبخند را با خنده،

جواب دروغ را با راستي

 و جواب عشق چيست جز عشق؟!

پسرم آگاه باش !!!

هیچ کس آنقدر فقیر نیست که نتواند لبخندی به کسی ببخشد....

و هیچ کس آنقدر ثروتمند نیست که به لبخندی نیاز نداشته باشد...

پسرک زیبایم...

حالا وقت آن رسیده که دست های کوچکت قطعات لوگو را روی هم گذاشته و با فشار بسیار آنها را بر هم سوار کند...

بهترین لحظاتم وقتی است که با لبخند زیبا و دستان مهربانت ساخته های کوچکت را به من می دهی و می گویی :

« مامان بسار رو میس...ببخشید...!!!»

و من تو را غرق در بوسه می کنم پسرکم!!!

 

اولین خانه سازی های اهورا

 

اولین خانه سازی های اهورا

 

اولین خانه سازی های اهورا

 

اولین خانه سازی های اهورا

 

اولین خانه سازی های اهورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نسرین
19 دی 94 22:59
مهربون پسرم پندهای مامان نرگس امید ان دارم همیشه به یادت بمونه ان هنگام که بزرگ میشی واین ها رو میخونی خداکنه بی تفاوت از کنارشون نگذری که مطمین هستم اینطور نیست