اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

اهورا و اولین روز سال 1394...

1394/1/1 17:13
نویسنده : نرگس
608 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کم، اهورا...

امروز اولین روز از سال جدیده...عزیز من، امیدوارم مثل اون لحظه ای که باغ ، تو ترنم ترانه غرق در شکوفه میشه ، امسالت بهاری و لحظه هات پر از شکوفه باشه...

سفره هفت سین امسال مون هم مثل پارسال مزین بود به عکسای قشنگت...

 

اهورا و اولین روز از سال 94

 

اهورا و اولین روز از سال 94

 

اهورا و اولین روز از سال 94

 

اهورا و اولین روز از سال 94

 

اهورا و اولین روز از سال 94

 

امروز همراه شما برای تبریک سال نو به دیدن فامیلا و دوستامون رفتیم ، آخه قراره بازم مثل هر سال فردا بریم تویسرکان...

اینم از عکس عسل مامان کنار المان های نوروزی آذرشهر:

 

اهورا و اولین روز از سال 94

 

اهورا و اولین روز از سال 94

 

اهورا و اولین روز از سال 94

 

اهورا و اولین روز از سال 94

 

و پسرک خسته من بعد از کلی دید و بازدید و شیطونی...

 

اهورا و اولین روز از سال 94

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نسرین
26 فروردین 94 0:51
اهوراجان هرروزت نوروز نوروزت پیروز امید ان دارم سالیان سال چون عطر شکوفه های بهاری بر شاخسار زندگی لبخند داشته باشی