اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

27 ماهگی ات مبارک...

1394/5/20 23:29
نویسنده : نرگس
928 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دانــم …
چــرا بیــن ایــن همــه آدم
پــیــله کــرده ام
بــه تــو …
شــاید فــقط با تــو
پــروانــه می شـــوم

 

27 ماهگی مبارک

 

27 ماهگی مبارک

 

27 ماهگی مبارک

 

عکس های اهورا در سفر به تهران...

 

27 ماهگی مبارک

 

27 ماهگی مبارک

 

27 ماهگی مبارک

 

27 ماهگی مبارک

 

27 ماهگی مبارک

 

تو را دوست دارم به خاطر تمام زیبایی هایی که از این دنیای نازیبا نشانم دادی تو را بی هیچ دلیلی دوست دارم ...

27 ماهگی ات مبارک آرام جانم
 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان نسرین
5 شهریور 94 12:10
مهربون پسرم از اینکه شاهد قد کشیدنت دراین دنیای وانفسا هستم خوشحال وخدا رو شاکرم که گل سرسبد مهر بانی چون تو رو به ما ارزانی داشت روز جمعه تو لواسون همراه تو خیلی خیلی خوش گذشت