اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

بای بای پوشک

1394/4/25 21:17
نویسنده : نرگس
1,298 بازدید
اشتراک گذاری

اهورای من...

پسر باهوشم...

همون جور که تو پست قبلی گفتم تو سفری که این بار به تویسرکان داشتیم شما رو از پوشک باز کردیم ...وقتی مامان نسرین گفت فردا دیگه اهورا رو پوشک نمی کنیم قلبم ریخت...خیلی ترسیدم؛یعنی می ترسیدم که تو دیر کنترل ادرار تو بدست بیاری و تمام گلای فرشای باباجون اینا رو آبیاری کنی...

ولی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از این غافل بودم که تو پسر باهوش خودمی...فقط 3 روز طول کشید تا شما کنترل ادرار تو بدست بیاری و 3 روز بعدم کنترل مدفوع تو خودت بدست گرفتی و هر وقت مدفوع داشتی دستت و می ذاشتی رو دلت و می گفتی گلوم درد می کنه!!!!!

خدا رو شکر که ماجرای پوشک به خیر و خوشی تموم شد و فقط یک بار فرش و کثیف کردی و اونم چون مریض بودی...از بابا جون و مامان نسرین و خاله راضی نهایت تشکر و دارم...خیلی اذیت شدن و اگه کمک اونا نبود ما موفق نمی شدیم...و ممنونم از بابای مهربون و گلت که در هر شرایطی بزرگترین همکار و همدل من بوده...و از همه بیشتر از تو ممنونم پسرم که اینقدر با ملاحظه و خوبی...

و عکسای جشن بای بای پوشک اهورا که خیلی مختصر و کوچیک بود...

 

بای بای پوشک

 

بای بای پوشک

 

بای بای پوشک

 

اینم پوشک نمادین اهوراست که همه توش یادگاری نوشتیم...

 

بای بای پوشک

 

بای بای پوشک

 

بای بای پوشک

 

بای بای پوشک

 

بای بای پوشک

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان نسرین
5 شهریور 94 12:19
اهورا مامانی وقتی میدیدم پوشکی خیلی غصه دار میشدم ودقیقه شماری میکردم بیای توسرکان تا با کمک خودت در وهله ی اول وباکمک مامان وبابات از این وابستگی نجات پیدا کنی که به حمدالله همانطور که مامانت نوشته تو با هوش تر از این حرفا بودی که ما فکر ش و میکردیم امید ان دارم همیشه در زندگی ات پیروز و کامروا باشی
مامان نرگس
12 شهریور 94 18:11
ماشاله اهورا جون مردی شدی واسه خودت