اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

4.5 سالگی ات مبارک اهورای من...

1396/7/20 18:33
نویسنده : نرگس
160 بازدید
اشتراک گذاری

روشنایی دیدگانم ، اهورا...

برای 4.5 ساله شدنت ، به رسم مادری برایت آرزوهای خوب می کنم...

آرزو می کنم لبخندهایت از ته دل باشد ، و غصه هایت سطحی و زود گذر...

آرزو می کنم مسیر موفقیتت هموار باشد و انگیزه های صعود و پروازت ، بسیار...

آرزو می کنم هرگز در پیچ و تاب زمانه ، بی پناه نباشی ؛

هرگز دلت نگیرد ؛

و چشم های روشنت هیچ زمانی خیس و اشک آلود نباشد...

آرزو می کنم عاشق ِ کسی باشی که عاشقت باشد ،

و کسانی کنارت باشند که تو را می فهمند و هوای دلت را دارند ...

من ، مادرت ، نرگس...

خوشبختی ات را ، شادی ات را ، آرامشت را ...

من آرزوهای زیبای تو را آرزو می کنم...

آرزو می کنم به معنای واقعی « زندگی کنی »...

4.5 ساله شدنت مبارک آرامش قلب من...

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)