اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تو را دوست دارم...

1397/3/22 17:49
نویسنده : نرگس
209 بازدید
اشتراک گذاری

" تو " را دوست دارم.

در این کلام بزرگی که روح و تن ما را برای همیشه یکی می کند ؛

بر کلمه ی " تو " تکیه می کنم...

نه بر لغت دوست داشتن ...

زیرا آنچه که شایان اهمیت است ،

" تو " است...

آنچه به تو می دهم ، عشق من نیست ...

بلکه " تو " خود " عشق ِ" منی...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
7 اردیبهشت 98 18:31
بیش از این ها منتظر پست های زیباتون هستیم ❤️
نرگس
پاسخ
ممنون از زحمات شما ... 🌹
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 اردیبهشت 98 18:33
خداحفظش کنه گل پسر خوشگل رو😍😘
نرگس
پاسخ
خدا شما رو هم حفظ کنه دختر ناز