اهورااهورا11 سالگیت مبارک

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

یازدهمین سالگرد یکی شدن مان مبارک...

1397/2/14 18:51
نویسنده : نرگس
228 بازدید
اشتراک گذاری

 

امیرم ... عزیزم...

در یازدهمین سالگرد ازدواج مان ،

می خواهم بدانی که چه سان تو را دوست دارم...

مهربان ترین همسر دنیا...

 همچون بهار ،

که آسمان ِ کبود را دوست دارد ؛

همچون پروانه ای در دل ِ کویر ،

یا زنبور کوچکی در عمق ِ جنگل ،

که به گل سرخی دل داده است و

به آن شهد شیرینش...

من اینگونه تو را دوست دارم...!!!

همچون برفی بر بلندای کوه ،

یا چشمه ای روان در دل جنگل ،

که تراوش ِ ماهتاب را دوست دارد ...

عزیزترینم...

آنگونه که خودت را دوست داری ،

آنگونه که خودم را دوست دارم...

آنگونه که ثمره ی عشقمان " اهورا " را دوست داریم...

همانگونه " دوستت دارم "...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نسرین
7 اردیبهشت 98 20:59
به حق صاحب الزمان سالیان سال کنارهم بخوبی وخوشی زندگی کنید😍
نرگس
پاسخ
مامانم الهی خدا سایه تون و از سر ما کم نکنه...