اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

بیش از عشق بر تو عاشقم...

1397/7/20 16:45
نویسنده : نرگس
189 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند بی همتایم...اهورا ،

آن گاه که با توام،

احساس پرنده ای را دارم که آزاد و رها در آسمان آبی پرواز می کند...

 

 

آن گاه که با توام،

چون گلی هستم که گلبرگهای زندگی را شکوفا میکند...

 

 

آن گاه که با توام،

چون امواج دریا هستم،

که توفنده و سرکش بر ساحل میکوبند...

 

 

آنگاه که با توام،

رنگین کمانی پس از طوفانم،

که پرغرور، رنگهایش را نشان میدهد...

 

 

آنگاه که با توام،

گویی هر آنچه که زیباست ما را در برگرفته است.

 

 

اینها تنها ذره ای ناچیز از احساس والای با تو بودن است!!!

شاید واژه «عشق» را ساخته اند،

تا احساسی چنین عمیق و هزار سو را بیان کند...

بگذار بگویم و باز بگویم که :

بیش از عشق بر تو عاشقم!!!

شصت و ششمین ماهگرد تولدت مبارک...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)