اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

جشن پایان دوره ی پیش دبستانی...

1398/2/26 17:26
نویسنده : نرگس
208 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم اهورا...
دوره ی زیبای پیش دبستانی به پایان رسید...
 امروز، همه برایت آرزو کردند که از این به بعد روزهای پر از موفقیتی داشته باشی !!!
اما مادرت به تو می گوید: " سال های خوبی را برای خودت خلق کن "
به فکر آمدن روزهای خوب و پر از موفقیت نباش!
آنها نخواهند آمد …
به فکر ساختن باش…
روزهای خوب و موفقیت ها را باید ساخت!!!
آرزو می کنم
بهترین معمار زندگیت باشی...        
امیدوارم چند سال بعد که داری موفقیت ها و اتفاقات خوب زندگیت را برای دیگران تعریف میکنی ،
با این جمله شروع کنی :
همه چی از پایان دوره پیش دبستانی شروع شد ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ای زندگی ، تن و توانم ، همه تو
جانی و دلی ، ای دل و جانم همه تو
تو هستی من شدی از آنی همه من
من نیست شدم در تو از آنم همه تو

پسندها (4)

نظرات (3)


12 مرداد 98 21:54
موفق باشی اهورا جان❤️
نرگس
پاسخ
مرسی خاله جونم.😉

16 مرداد 98 15:40
موفق باشه ، انشاالله جشن فارغ التحصیلی دانشگاهش رو جشن بگیرید😘❤️
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم... انشالله ...❤️
مامان محدثهمامان محدثه
16 مرداد 98 16:04
خدا حفظش کنه، انشاالله جشن فارغ التحصیلی دانشگاهش رو جشن بگیرید😘❤️
 
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون. انشالله.❤️