اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

ای بهین باغ و بهارانم تو !!!!

1398/5/27 19:10
نویسنده : نرگس
154 بازدید
اشتراک گذاری

تو بهاری پسرم ؟!

نه ...

بهاران از توست...

از تو می گیرد وام ،

هر بهار این همه زیبایی را !!!

هوس باغ و بهارانم نیست...

ای بهین باغ و بهارانم تو !!!!

برای من ،

هیچ کس نمی تواند مثل « تو » باشد...

در فرهنگ لغت من ؛

مترادف ِ تو ، فقط توست ...!

دانی از زندگی چه می خواهم؟!!

من ، تو باشم !

پای تا سر تو !!!

زندگی گر هزار باره بود...

بار دیگر تو ...

بار دیگر تو...

 

باد صبحی به هوایت ز گلستان برخاست...

که تو خوش تر ز گل و تازه تر از نسرینی!!!

ستاره در چشمانت می درخشد،

و لبخندت روی تمام گل هارا کم می کند...!

بخند از امروز تا همیشه؛

تا دنیا شود گلستانی از

ستاره های خندان...

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


20 اسفند 98 19:55
چه شعر زیبایی....موفق باشید...ادامه دهید
نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم. این نظر لطف شماست.