اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

آتلیه مامان در خانه!!!!!!

1392/7/1 23:51
نویسنده : نرگس
1,698 بازدید
اشتراک گذاری

برکه

 

گاو سواری

 

گاو

 

شکار حلزون

 

روز برفی

 

آقای نوازنده

 

رخت آویزان

 

ببعی

 

اهورا خرگوشه

 

پروانه ی من اهورا

 

ماهیگیری


پی نوشت : از مادرشوهر مهربان و با حوصله ام ممنونم...همچنین از فریبای عزیز و مبینای ناز به خاطر همه ی محبت هایشان...

تشکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (121)

مامان نسرین
1 مهر 92 23:58
زبان قاصره از بیان اینهمه حسن سلیقه مامان اهورا کوچولو واقعا خیلی زیبا بود هم اتلیه هم پسمل نانازم


ممنون مامان جان.من هم از شما و بابا یاد گرفتم.
ناشناس
2 مهر 92 0:00
بابا تو هوراییییییییییییییییییییییییییییییی


ناشناس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا تو تابلویی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان مهرسام
2 مهر 92 1:28
واقعا زیبا بود آفرین به این حوصله و خلاقیت لذت بردم جدا می گم


ممنون عزیزم.
بهار
2 مهر 92 1:39
الهی قربونت برم که انقدر با سلیقه ای.
تازه از عکسای آتلیه ای هم قشنگ تر شده


تو لطف داری خوشگلم.
بالاخره خبر ندادی چی شد!!!!!!!!!!!!!
مامان نرگس
2 مهر 92 7:53
چه مامان خانم با سلیقه و باحوصله ای
عکسا خیلی قشنگ و هنرمندانه گرفته شدن آفرین

شما لطف داری عزیزم.
خاله فرشته
2 مهر 92 8:35
واقعا" عالی بود.دستت درد نکنه نرگس جون.خیلی هنرمندی بابا!!!!!!!!!


ممنون عزیزم.
مامانی امیر صادق
2 مهر 92 8:45
واااااااااای خدا چـــــــه مامان با سلیقه و خوش ذوقی
خوش به حال اهورا جوووون که مامان مهربووووونی مثل شما داره


ممنون عزیز دلم...دوست مهربونم.
مامان اهورا
2 مهر 92 9:10
بابااااااااااااااااااا با سليقه خدايي كيف كردم آآآآآآآآآآآآآآفرين هنرمند. باذوق .چي بگم ديگه فقط ي سوال اوني كه سوار شده چه حيوونيه ؟؟؟؟؟؟


ههههههههههه
اون گاوه!!!!!!!منتها اینقدر اهورا روش وول خورد که کلا" خرالش کرد.صد دفعه دهن گاوه رو برداشت گذاشت تو دهنش...
درست کردن صحنه ها یه ماجرا بود...عکس گرفتن از اهورا هم یه ماجرای دیگه!!!!!!
مامان یزدان
2 مهر 92 9:48
عالی بود.چه با سلیقه.یزدان هم فقط یک عکس اینجوری داره.


ا!!!چه خوب...آدرس شو برام بذار...
مامان یزدان
2 مهر 92 9:56
http://yazdan-aria.niniweblog.com/post21.php
آدرس این عکسش هست.خوشحال می شم ببینی.


خیلی قشنگ بود!!!!!!!!عالی بود.
مثل هیچکس
2 مهر 92 10:01
احسینت به این همه ذوق وهنر عالیه .خوش به حال اهورا جون که یه همچین مامان با استعدادی داره چطور تا حالا رو نکرده بودید ؟


و خوش به حال مامان اهورا که همچین دوستای با محبتی داره!
ساناز مامان یاسمین فاطمه
2 مهر 92 10:09
سلام نرگس جون عالی بود عکسهات آفرین به این همه سلیقه
منو سرحال کردی تا برم وبم آپ کنم . اهورا را ببوس از طرف من


قربونت...برو آپ کن اومدم ببینما!!!!!!!!!!!!!
مامان نرگس
2 مهر 92 10:34
وای نرگس جون خیلی عالی بود.
چه حوصله و خلاقیتی...........


من میمیرم واسه این کار


آره منم عشق این جور فعالیتام...
مامان شهراد
2 مهر 92 10:39
بسیار زیبا................




مامان مانی جون
2 مهر 92 10:49
وای خیلی قشنگ بود خییییلی
آفرین به این حوصله
ایده از خودت بود؟
واسه استفاده میپرسم ها
ببوس اهورا جونو
ممنون که بهمون لطف داری عزیزم
برو خصوصی


نه عزیزم...این عکسا رو از کارای یک خانم فنلاندی الهام گرفتم.
مامان کارن
2 مهر 92 10:55
خیلی با ذوق وسلیقه ای . تبریک
اینم آدرس پسری ما : kakari.niniweblog.com


با افتخار لینک شدید.
مامان كياراد
2 مهر 92 11:35
خيلي عالي بود عزيزم خصوصا اون عكس حلزوني....آفرين به اين مامان هنرمند


خیلی از لطف شما ممنونم.
مائده(ني ني بوس)
2 مهر 92 11:38
فوق العاده بودخيلي هنرمندي خانمياواقعا كه كارت حررررررف نداره


البته به هنرمندی شما که نمیرسه!!!!!!!!اتاق سارینا عالی شده!!!
آرزو
2 مهر 92 11:40
__$$
__$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤
__$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________♥$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$$
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود.

ممنون
مریم (مامان ثنا جون)
2 مهر 92 11:43
خیلی زیبا بود
افرین به مامان با سلیقه
البته پسملی خودش خوشکله که عکساش خوشکل شده


بله خب...صد در صد موافقم!!!!!!!
fariba
2 مهر 92 11:51
سلام عزیزم.فوق العاده است آفرین به این سلیقه.


شما لطف داری گلم.
مامان ریحان
2 مهر 92 11:52
سلام

بابا بی خیال ای هنرمند ای شفتالو ای باقلوا خیلی خوشگل بودن



مامان روشا
2 مهر 92 11:55
وای مامانی چه کردی...
واقعا قشنگ بود.
اهورای نازت رو ببوس


ممنون گلم.بوس از صورت ماه روشا کوچولو.
مامانی باذوق
2 مهر 92 12:00
بابا تو دیگه کی هستی..آآآآآآآآآآآآآآآآآفرین به مامانی هنرمندخیلللللللللللللللللی زیباااااااااااااااااااا بود و همچنین خیلی جاااااالب ..


الهام مامان محیا
2 مهر 92 12:09
واو!!!!!!!!!!عااااااااااااااااااالی بود
چ با حوصله یعنی با مادر شوهر این کارها رو کردین؟؟!!
یعنی من هم میتونم ؟؟؟اخه من که این همه شال و پارچه ندارم
یه سوال برا من پیش اومد: شما چسبیدی به سقف که اینجور قشنگ از بالا عکس گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


هههههههههههههههههههه...نه عزیزم.یه صندلی گذاشتم زیر پاهام.امتحان کنی میبینی.
آره اون روز مادر شوهر و خواهر شوهرم خیلی کمکم کردن.
چرا نمیتونی؟؟؟من مطمءنم اگه شروع کنی از من هم بهتر می تونی ...
مامان بردیا شیطون
2 مهر 92 12:12
وای مامان خلاقیتت منو کشته
عالی بود نرگس جون
خیلی قشنگ بودن
دستت درد نکنه
حرف نداشت



قربونت برم عزیز دلم.
ارشین
2 مهر 92 12:17
واووووووووووووووووو
خیلی عالی شده واقعا چیزی از آتلیه کم نداشتخیلی هنرمندی خانومی............
البته اهورا هم با قشنگیش هنر شما رو 100برابر کردها



ممنون ارشین عزیزم.
مامانه پارسا
2 مهر 92 12:29






مهدیه ( مادر دختری)
2 مهر 92 12:41
عزیزم خیییییییییلی قشنگ و باسلیقه بود
تبریک میگم به این همه ذوق. من هنوز تو کفش موندم
عااااااااااااااااااالی بود
بوووووووووووووووووس


ممنون گلم.
خاله حسنا
2 مهر 92 12:41
وای خدا چه مامان هنر مندی. یادم باشه واسه حسنا از این آتلیه ها ترتیب بدم. ایده ی خوبیه. اهورا جون خیلی بامزه است.


آره ...حتما" این کارو بکن.ما هم میایم میبینیم.
مامان آرتین
2 مهر 92 12:48
وااااااااااااااااااااااای نرگس جون چیکار کردی تو به به خیلی قشنگن دستت درد نکنه


ممنون سعیده جون.
بابا محمد
2 مهر 92 13:09
در و دیوار من اینه شد از شدت شوق هرکجا مینگرم روی تورا میبینم دختر هنرمندم بسیار زیبا و قشنگ بود مرسی غیر از این انتظار نمیرفت


ممنون بابای خوب و هنرمندم...
مامان پندار
2 مهر 92 13:11
عزیزم... آفرین به این همه ذوق
عاشق اون عکس خرگوشی شدم که شلوارشو سرش کردی خیلی عالی بودن
خصوصی داری مامانش


خاله نرگس
2 مهر 92 13:56
خیلی خوشگل شده . آفرین به اینهمه سلیقه.


مرسی عزیزم.
ayhan
2 مهر 92 14:04



ممنونم.
مامان امیرحسین
2 مهر 92 14:30
خیلی عالی و قشنگ بود.
ماشااله به این پسر ناز با مامان هنرمندش


ممنون از لطف شما.
مامان ارشیا
2 مهر 92 14:32
سلام
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
چه جالب بود.
خوش بحال اهورا که همچین مامان با سلیقه ای داره.



و خوش به حال من که همچین دوستای خوبی دارم.
مادر فاطمه
2 مهر 92 14:33
نرگس جونم چقد هنرمندی احسنت خیلی زیباس


ممنونم گلم.
متین
2 مهر 92 15:03
مامانی اهورا جون افرین به این سلیقت خیلی عکسای داداشی خوشمل شده


مرسی خاله جونی.
خاله فریبا
2 مهر 92 15:11
آفرین به شما مامان مهربون و خوش به حال اهورا جون


ممنون خاله جون
مامان بردیا شیطون
2 مهر 92 15:48
مدتهاست نه به آمدن کسی دلخوشم
نه از رفتن کسی دلگیر
بی کسی هم عالمی دارد ...



ای بابا!!!!!!!!!!!!!!!
این شعری بود همینطوری یا از دل؟؟!!!!!!!!!
مهدی طالبی
2 مهر 92 15:50
سلام آلبون زیبایی ساختید دو تا مطلب اگه دوست داشتید از توی وبلاگم بردارید یکی یک دونه کتاب هست به نام دایره المعارفی برای نگهداری از کودکان از بدو تولد تا دوازده ماهگی یکی هم نمونه ی عکاسی از نوزادان اگه کتاب دانلود نشد بفرمایید تا براتون ای میل بزنم التماس دعا
مامان سپهر
2 مهر 92 16:21
چه مامان هنرمندی!خیلی قشنگن. احسنت!


متشکرم.
مريم مامان عرفان
2 مهر 92 16:45
عالي بود خانومي
ماشا اله به اين همه خلاقيت و سليقه از اتليتون كلي ايده گرفتيم


چه خوب!!!!!!!!!!!1
قالبهای کودک من با عکس های کودک شما
2 مهر 92 17:52
ای بنازم به ناز شصتت

این نرگس ها هر جا خستن با سلیقه اند
عین خودم

خصوصی دارین


موافقم!!!!!!!!!!!
مامان آنيتا
2 مهر 92 18:04
سلام به مامان خوش سليقه اهورا جون ماشاالله به اين گل پسر خوش عكس خدا حفظش كنه برا مامان و باباش


سلام عزیزم...ممنون از حضور گرمت.
الناز
2 مهر 92 18:06
بارک الله واقعا عالیه مرسی مامان و خانواده ی هنرمند


ممنونم الناز جان...
پس کو آدرس؟؟!!!!!!!!
مبینا دختر عمه
2 مهر 92 18:52
واقعا عالی بود مامان جونش دستت درد نکنه واقعا خیلی با حوصله ای


دست شما هم درد نکنه آبجی مهربون.
هستی داداشش هیربد
2 مهر 92 19:26
وای خوش به حال اهوراجون بااین مامانه باسلیقش
واقعا خوشگل بود ازدیدنشون کلی لذت بردم کلی کیف کردم
اهوراجون روازطرفه من کلی بوسش کنین
ماشاله خیلی خوشمله


ممنون هستی نازم.اینا هم مال شما:
گلاب(مامان حسنا سادات)
2 مهر 92 19:59
چه بامزه و جالبن این عکسا
آفرین به ذوق و خلاقیت این مامان
آفرین به این پسرم که همکاری کرده


ممنون عزیزدلم.
مامان بردیا
2 مهر 92 21:20
عالی بود. خسته نباشید نرگس جان هم شما هم تیم همراهت.
یه هورای بلند هم به افتخار اهورا جون که نهایت همکاری رو کرده


سلامت باشید مهدخت خانمی.
مامان زری
2 مهر 92 22:58
وای نرگس جون خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ شدن، اهورا هم خیلی همکاری کرده.
جدا عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شدن
ببین چقدر برات دست میزنم خودت بدون که چقدر خوشم اومده

مرسی زری جون.قربونت برم.خیلی وقته از پست جدید خبری نیست!!!!!!!!!!

نازنین
2 مهر 92 23:02
سلااااااااااااااااااااااااااااام...
عکسا فوق العاده شدن.
هم خیلی قشنگن هم خیلی بامزه.
دستتون درد نکنه مامانی مهربون.


مرسی نازنین جون...نظر شما که گرافیستی برای من خیلی مهمه.
نگاری
2 مهر 92 23:09
ای جونم خوشگل شده کلی منم تو فکرش بودم ولی اینهمه پارچه ندارم که
خیلی خوش سلیقه ای مامانش


ممنون عزیز دلم.
مامان امیرحسین
3 مهر 92 0:01
عزیزم بهتون تبریک میگم بخطر این همه ذوق و سلیقه. اهورا جان واقعا مامان با سلیقه ای داری.
در ضمن با تبادل لینک موافقم


ممنونم عزیز دلم...
چرا آدرس نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
متین
3 مهر 92 0:17
خیییییییییییییییییییییلی خوشکل ازش عکس گرفتین
افرین البته ماشالا خودش هم خوش عکسه


خوش اومدین به وبلاگ ما...با افتخار لینک شدید.
mami aysa
3 مهر 92 7:35
salam khale joon vaghean ziba bood koli keyf kardam


ممنون گلم.
خاله هدی مامان پارسا
3 مهر 92 9:25
بههههههههه بهههههههههههه چه مامان خوش سلیقه و هنرمندیییییییییییی


ممنون عزیز دلم
مامان نادیا و نلیا
3 مهر 92 10:02
خییییییییییلی خیییییلی خوشکل بود.....


واقعا"؟؟!!...ممنونم.
الهام مامان محیا
3 مهر 92 10:02
پس کو 59 نظر؟؟؟ نظر من کو


خوشگلم برو صفحه ی دوم نظرات اونجا نظرت و می بینی.
مامان امین
3 مهر 92 10:50
واااااااااااااااااااااااااااای چی بگم از این همه ذوق و سلیقه و زیبایی.
لطفا آدرس آتلیه تونو بدید ما هم بیایم.


الهام مامان یسنا
3 مهر 92 11:03
نرگس جون آفرین چقدر قشنگ و زیبا بود. لذت بردم از تماشای عکسهای گل پسری. دکورهایی که درست کرده بود حرف نداشت و گل پسری هم که یه دونه است.
نرگس جون یه آتلیه بزن کارت خیلی قشنگه به ما آدرس بده بیایم.


خخخخخخخخخخخخخخخخخخ....حتما".
مامانه پارسا
3 مهر 92 11:05



سپیده جون حالت چطوره عزیزم؟؟!!!بهتر شدی؟!!
♥ نیم وجبی ♥
3 مهر 92 11:30

به به واقعا لذت بردم خیلییی قشنگ شده
آفرین به مامان با سلیقه


مرسی گلم.
سانی مامی شادیسا
3 مهر 92 11:34
سلام نرگس جون
عکسها عالی بودن
آفرین به این همه سلیقه
دست مامان شوهر مهربون و دوستان خوبت هم درد نکنه که باهات همکاری کردن
یادگاری جالبی برای اهورا میشه
من قبلا نمونه این کار رو دیده بودم اما عکاس یه آتلیه رو به خونه آورده بودند و این سبکی عکاسی کرده بودند اما اینکه خودتون همه اینها رو درست کردین خسته نباشید بزرگی داره




ممنونم عزیزم...شما لطف داری
مامان سها
3 مهر 92 12:34
مامانی .اهورا


مامان مرضیه
3 مهر 92 13:31
آفرین به این مامان باسلیقه خیلی قشنگ درست کردی مامانی این عکسای قشنگ رو حتما چاپ کن تا توی آلبومش موندگار بشه
پسرتم خیلی نازو بامزه هستش خدا حفظش کنه موش موشو


ممنون عزیزم...چشم حتما"
مامان تنها
3 مهر 92 14:10






مامان امیررضا
3 مهر 92 14:31
چه عکسایی
چه هنرمندی
واقعا قشنگ و نو بود....
مامان اهورا جون خیلی خوش سلیقه ای
پسملی ما هم تو عکسی که خرگوش شد خیلی خوشمزه شده



ممنون از این همه لطف شما!!!!!!!!!
متین
3 مهر 92 16:32
سلام عزیزم
ممنون از حضور گرمتون
من با افتخار لینکتن میکنم شما هم دوست داشتین لینک کنین


قربونت...چشم حتما".
مامان رها
3 مهر 92 16:38
خیلی خیلی زیبا بود


ممنون گلم.
خاله جونی راضی
3 مهر 92 18:58
خاله جون یه روزی این کارارو مامان نرگست واسه منو خاله جونی مرضیت میکرد اما حالا واسه تو


هنوزم هر کاری از دستم بربیاد برا شما دو تا می کنم...مگه عزیزتر از شما هم کسی هست آخه؟؟!!


قالبهای کودک من با عکس های کودک شما
3 مهر 92 21:43
جیگر کاربریتو که تو آدرست مشخصه رمززززززززززززززززززززززززززز


دادم که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چطور ندیدین آخه؟؟!!!
نازنین
3 مهر 92 21:57
سلام مامان اهورا جون،امروز نتایج کنکور فنی رو دادن.
چون گفته بودید بهتون بگم گفتم.


آفرین به شما!!!!!!!!!!!!!!!!
از صمیم قلب بهت تبریک میگم عزیزم.
مامان پوریا جون
3 مهر 92 22:49
سلام تبریک میگم به خاطر داشتن چنین گل پسری واقعا اتلیه خوشکلی دارین همش را از سلیقه خودتون درست کردین یا اینکه ایده را از جایی گرفتین.
راستی من مامان پوریا جوانمرد کوچک هستم لطفا به وبلاگ گل پسرم سری بزنید
نظرتون برامون با ارزشه.


ممنون از لطف تون
چشم حتما" سر میزنم.
مامان هستی
4 مهر 92 0:22
بابا واقعا خیلی هنرمندی خیلی و باحوصله


و دوستای خوبی مثل شما دارم!!!
الهام مامان محیا
4 مهر 92 8:29
آخه نرگس جون دارم فکر میکنم محیا که یه جا بند نمیشه تا به خوبی خوشگل پسر عکسهاش بیفته!!! یعنی بزرگ شده ماشالله
چرا زودتر یادم ندادی ؟؟






اهورا هم یه جا بند نمیشد...باور کن برا هر صحنه 20 تا عکس دنبال هم انداختم تا یکیش قشنگ شده
نترس امنحان کن!!!
مامان بردیا شیطون
4 مهر 92 9:08
زندگی مثل "پیانو" است...
دکمه های سیاه برای غم ها...
و دکمه های سفید برای شادی ها...
اما زمانی میتوان آهنگ زیبایی نواخت
که دکمه های سیاه وسفید را
"با هم" فشار دهی...!


زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
آنقدر سیر بخند که غم از رو برود...
مامان سعیده
4 مهر 92 10:12
به به چه مامان بااستعدادی
خوش به حال اهورا
مامان اهورا خدا اهورای نازت رو برای شما حفظ کنه و شما رو هم برای اهورا


ممنون عزیزم...انشالله نی نی شما هم به سلامتی به جمع مون بپیونده!!!
سمی
4 مهر 92 10:22
خیلی زیبا بود . خوش به حال اهورااا جون


با چشمای زیبای خودتون میبینید.
علی
4 مهر 92 13:10
سلام چه قدر زیبا وگشنگ بود حالا این همه پارچه را چطور جورکردی خیلی زیبا است میدونی حداقل اموزش هم بزار مامانا استفاده کنند بعد بگید شما هم درست کنید امیدوارم هم اینجوری ها نه از این بهتر توی زندگیت موفق باشی این گلم تقدیم به اهوراجون


ممنون علی آقا...
خیلی لطف کردی که بهمون سر زدی!!!
قالبهای کودک من با عکس های کودک شما
4 مهر 92 15:22
مبارکت باشه گلم.....
میتونی از تو پیوندهای روزانه وبلاگم
قسمت بکگراند
بری و هر پشت زمینه ای رو دوست داری انتخاب کنی و کدش رو بزاری تو تنظیماتت
و صفحه آبی ساده پشت رو به سلیقه خودت اگه تمایل داشتی تغییر بدی...

امکان داره بعد از گذشت 8 ماه عکسهای قالبتون که من طراحی کردم دیر بالا بیان یا بالا نیان
که مقصر سایت های آپلوده
واسه همین بصورت رایگان همیشه شما پشتیبانی میشید و هر وقت مشکلی داشتین باهام در میون بزارین تا حلش کنم

براتون بهترییییییییین لحظات رو تو این کلبه کوچولو آرزو میکنم عزیزم

ممنون ازت عزیز دلم...خیلی زحمت کشیدی

بهار
4 مهر 92 16:18
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
ایشالا بعدیشو بهار درست کنه.


دست همچین خاله ای درد نکنه!!!!!!!!!!!
زی زیگولو
4 مهر 92 18:05
زهرا
4 مهر 92 19:10
واااااااااااااااااااااااااااااااااای چه جالب؟؟؟

مامانی
4 مهر 92 19:38
کاش همه ی مامان هامثل مامان اهورا خوش ذوق و هنرمندهمه ی عروس مثل عروس من نرگس جون باشند!

ببخشید ویرگول نداشتم بجاش گل گذاشتم!


شما خودت گلی مادرجون.
و کاش همه ی عروس ها هم مثل من خوش شانس باشن و مادرشوهر خوبی مثل شما داشته باشن!!!!!!!
قالبهای کودک من با عکس های کودک شما
4 مهر 92 20:15
دلتون اومد لوگوی مادام رو حذف کنید


مریم
4 مهر 92 21:50
به به چه هنرمند شگفت زده شدیم


به هنرمندی شما که نمیرسیم!!!!
مامان اراد
5 مهر 92 0:09
سلام عزیزم خیلی عکس های قشنگیشدن .من لینکتون کردم.به ما سر بزنید


چشم حتما"...
مامی92
6 مهر 92 12:18

بابا ایول واقعا عالیه دمت گرم
خیلی زیبا بودن


ممنون خاله...
جرا از پست جدید خبری نیست؟؟!!!
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مهر 92 16:04
عکسها فوق العاده بود


ممنون خاله جون.
هدیه خداوند
6 مهر 92 23:11
عزیز واقعا زیبا بود قربون پسرک برم من


خدا نکنه خاله مهربون.
ناهید
6 مهر 92 23:22
سلام.ماشالا به این مادره با سلیقه.
ممنون که به وبم سر میزنی وممنون که جویای حال امیرم هستی.
خدا را شکر بهتره


الحمدالله!!!!!!!!!!
عاطفه مامان الای
7 مهر 92 8:24
زیباترین عکسایی بود که دیدم ولی خیلی حوصله دارین ها بیچاره اهورا خیلی اذیت شده عین یه اسباب بازی افتاده دست ادم بزرگا قربونت برم خیلی اذیتت کردن


ممنون عزیزم
نه...خیلی م اذیت نشد...بالاخره یه جوری کار کردم که پسرم خسته و اذیت نشه
متین
7 مهر 92 10:13
سلام نرگس جون
خوبی خانم؟
خیلی خوشحالم که باهات اشنا شدم
میشه بپرسم چند سالته ؟


خصوصی داری عزیزم...
♥ مامی ملودی جون ♥
7 مهر 92 10:29
واقعا کف کردم عالی بود



ممنون عزیز دلم...این نظر لطف شماست.
مامان صدف
7 مهر 92 12:03
فوق العاده بود.


مامان امیر مهدی (سوده)
7 مهر 92 17:21

ماشاالله ماشالله چشم نخوری انشاالله...
افرین مامان با سلیقه و هنرمند...


ممنون گلم از این همه اظهار لطف شما!!!
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
7 مهر 92 17:33
وای خوش به حال اهورا چه مامان هنر مندی و چه عکس های زیبایی


ممنون خاله جون...به وبلاگ ما خوش اومدین.
مامانی آیسا
7 مهر 92 17:41
سلام مامانی باسلیقه...ما تازه نظرشما رو دیدیم.شمارو لینک کردم.البته بااجازهممنون که به ماسرزدید.کاراتون فوق العاده بود


ممنون...و شما هم با افتخار لینک میشید...
مامان بنيتا
7 مهر 92 17:46
چه عكساي نازي
چه مامان باسليقه وخوش ذوقي


ممنون خاله جون
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
8 مهر 92 18:14
سلام شما هم به وبلاگ ما خوش اومدید با کمال میل ما هم لینکتون میکنیم


پس بیشتر می تونیم با هم در ارتباط باشیم...
باباحسين
8 مهر 92 19:53
سلام
ممنون كه سر زديد
اهورا جون هم بوسه بزنيد
ماشاالله به آتليه قشنگتون دست مادر شوهر هم درد نكنه


ممنون بابا جون.
متین
8 مهر 92 21:07
پس من از شما بزرگترم من متولد 61 هستم
خوشحالم از اشناییتون دوست خوبم


منم همینطور عزیز دلم...
متین
9 مهر 92 2:08





فاطمه(مامان متین)
9 مهر 92 12:28
تبریک به خاطر سلیقه زیباتون واقعا عالی بود با اجازه لینکتون میکنم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


چشم...حتما" و ممنون از اینکه افتخار میدین و ما رو لینک می کنید...
مرضيه (مامان محمدمهدي)
10 مهر 92 9:29
ماشاالله به اين مامان هنرمند و با حوصله
بسيار لذت بردم



قربان شما...
مهدی طالبی
10 مهر 92 11:11
سلام
خوبید انشالله؟
از شما یک پیام دیدم توی وبلاگم
ولی نمی دونم چرا پاک شده
به هر حال ممنونم که تشریف آوردید
راستی یه خبر
چت روم ارتباط با خدا هم افتتاح شد
اگه برای مدیر شدن قابل می دونید تشریف بیارید
التماس دعا


ممنون از اینکه شما قابل دونستید و این موضوع رو پیشنهاد دادید...ولی متاسفانه با یه بچه نمیشه اصلا"...انشالله خدا بهتون یه بچه که عطا کرد خودتون می بینید...
مامان حلما
10 مهر 92 17:04
خیلی قشنگ بود آفرین میشه یه سوالی ازت بپرسم؟ دوست داشتی جواب بده موقع گرفتن عکس دوربینت در چه حالتی قرار گرفته آیا عکاس بالاتر از سطح ایستاده یا نه؟به ما هم سربزنی خوشحال میشیم


عزیز دلم موقع گرفتن عکس یه صندلی زیر پاهام بود و عکس و از بالا گرفتم...
بهار مامانه برسام
11 مهر 92 20:23
واااااااااااااااااااااااااااااای من قربون این پسر ناز بشم

خدایا چقدر این فرشته کوچولو خوردنیه

خدا حفظش کنه

مامانی گل و مهربون عکس روز برفی رو اول فکر کردمه برسام منه آخه برسامم تویه لباسای سیسمونیش یه همچین لباسی که کاموایی هم هست داشت کپ همین لباس و چندتا عکس هم از برسام با این لباس دارم که الان عکس پسر خوشگل شما رو دیدم هوس کردم برم عکس برسام رو پیدا کنم و شاید تویه وبش بزارم

وای یادش بخیر اون موقع که برسام این لباس رو تنش میکردم....همه فکر میکردن عروسک دستمه

خدا اهورا خوشگل ما رو حفظ کنه....هزار ماشالله خیلی خواستنیه

خوب البته وقتی مامان گلی مثل شما داره بایدم خواستنی و خوشگل باشه

خدا حفظتون کنه

براتون از صمیم دل بهترین ها رو از خدا میخوام


فدای تو نازنینم!!!

اون لباس و مامانم خیلی قبل تر از بارداری من از مشهد خریده بود...گفته بود این واسه پسر نرگسه!!!!

آخه ما 3 تا خواهریم...من دختر بزرگم و 2 تا خواهرم دوقلو هستن و 3 سال از من کوچیکترن!!!!

مامانم عشق پسره و همش میگفت بچه ی نرگس پسره!!!!
!هر چی هم می خرید پسرونه می خرید...مثل همون لباس کامواییه!!!!






معصومه
12 مهر 92 11:13
عالی بود من واقعا لذت بردم از اینهمه سلیقه و فکرش رو نمیکردم یعنی تا حالا به ذهنم نیومده بود میشه همچین کاری کرد.پسرت خیلی نازه هزار ماشالله


مرسی خاله جون...آدرس نذاشتی که خاله!!!!!!!!!
مامان محمدطاها
12 مهر 92 11:16
عاااااااااالیه


ممنون گلم.
سمیرا مامان اهورا
12 مهر 92 12:55
چقد خوشگل شده عکسات عزیزم
آفرین به این همه ذوق و سلیقه خیلی باحال بود نرگس جون
البته اینم بگم این پسر ناز عکسارو جذاب کرده ها


بله خاله!!!ما منکرش نیستیم!!!!
مامان بردیا
12 مهر 92 22:53
خیلی قشنگ بود آفرین به این مامان هنرمند


ممنون گلم.
خاله ژاله
14 مهر 92 18:16
واقعا باحوصله و خوش سليقه هستي آفرين


ممنون از لطف شما!!!!
مهدی
15 مهر 92 10:12
سلام
خلاقیت تون تحسین برانگیزه
خیلی جالب بود


ممنون از شما!!!
الی مامان آنیل
16 مهر 92 0:23
سلام عزیزم آنیل خانوم ما میخواد با اهوراجون دوست شه با اجازه لینکتون کردیم راستی واقعا خیلی عکسای جالبی هستن دست مامان اهرا درد نکنه


خیلی هم خوب و عالی...
با افتخار لینک شدید...
مامان پرهام
29 مهر 92 12:48
واقعا مامان با ذوق و سلیقه ای هستی . کیف کردم کیف ....



قربونت برم من!!!!!!
مامان پرهام
29 مهر 92 12:50
, و هزار ماشااله به این پسمل ناز و قشنگ . خدا حفظش کنه


ممنون
راستی چرا آدرس نذاشتی؟؟؟!!!
خیلی دلم می خواست پرهام جون و ببینم!!
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 16:39
نرگس جووووووووووووووووووووووووووون چیکار کردی خیلی جالب بود خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی... منم حتما این کارو میکنم.
نرگس
پاسخ
آره...امتحان کن...قشنگ میشه
nice.design
12 دی 92 16:16
چه قدر با سلیقهههه خیلی زحمت داره واقعا
نرگس
پاسخ
ممنون ...