اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

شش ماهه ی عاشق...

1392/8/19 0:44
نویسنده : نرگس
2,421 بازدید
اشتراک گذاری

گهواره ی من،این قدر برایم لالایی  «ماندن» مخوان!!!

دیگر جنبیدن تو مایه ی آرامش قلبم نیست؛که مرا عشق بزرگی بی تاب کرده است...

مگر بابا را نمی بینی؟؟؟!!!

گل های محمدی ،یکی یکی پژمردند،دیگر در بوستان اهل بیت جز من گلی نمانده!!

طوفان در راه است،باید خود را به (کشتی نجات )برسانم...من آخرین بازمانده از قافله ی عاشورا هستم!

رفیق لحظه های خوب من،

بارها در گرمای آغوشت آرمیدم و بارها به نغمه ی دلنواز لالایی ات دل سپردم!!!

اما...

این لحظه،نه آغوش تو و نه آغوش مادرم،هیچ کدام آرامم نمی کند!!

که من صدای لالایی خدا را می شنوم...

که من آغوش باز خدا را می بینم...

وقت تنگ است...باید بروم!

اینقدر بر ماندن اصرار مکن...در خیمه ماندن و از عطش مردن؟؟؟!!!نه ...نه ...!!تا درهای شهادت را نبسته اند باید بروم!!!من تشنه ی پروازم...

می خواهم از بابا دفاع کنم.معراج سرخ من ، روی دست های بابا دیدنی است!

گهواره ی من،به خدا که آرزوی بهشت لحظه ای رهایم نمی کند...

من آخرین سرباز حسینم...

و مظلوم ترین شهید کربلا!!!

باید بروم...

دنیا منتظر پرواز من است...

 

اهورای 6 ماه ی من در مراسم عزاداری علی اصغر 6 ماه ی امام حسین(ع) 

 

محرم 92

 

محرم 92

 

محرم 92

 

محرم 92

 

محرم 92

 

محرم 92

 

محرم 92

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (61)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
19 آبان 92 1:17
ای جانم قربونش بشم قبول باشه عسیسم چقدر ناز شدی کوچولوی نازنین چقدر زیباست که تو این روز تو هم 6 ماهته عزیزم دلم خواست بغلت کنم ببوسمت
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون...بله.واقعا" اتفاق قشنگی بود...
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
19 آبان 92 1:46
خصوصی
نرگس
پاسخ
چشم...
مامان لي لي
19 آبان 92 2:39
سلام نرگس جون دلم برات تنگ شده بود أهورا جونم بهتره انشالله ببوسش😘😘😘😘
نرگس
پاسخ
منم دلتنگت بودم...خدا رو شکر.بله خوبه حالش!!!!
مامان لي لي
19 آبان 92 2:40
الاهي دورت بگردم زيباترين سقاي عاشق انشالله صاحب همين شبا نگهدارت باشه و تا أبد شفيعت پيش خدا ميبوسمت عزيز دلم
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.
زهره
19 آبان 92 5:28
الهي عزيزم...فداي شما كوچولو بشم من... ايشالله همه ني ني ها به حق علي اصغر امام حسين سالم و تندرست باشن...
نرگس
پاسخ
الهی آمین...
مامان نرگس
19 آبان 92 7:46
عزیزم چه ناز شده ماشالا ان شاالله که حضرت علی اصغر نگهدارش باشه
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم.با چشمای نازت می بینی.
مامان اهورا(شهرزاد)
19 آبان 92 8:56
عزيز دلم چقدر ناز شده. بزرگ شده هزارماشاله
نرگس
پاسخ
ممنون گلم...
مرضيه (مامان محمدمهدي)
19 آبان 92 9:16
الهي كه دستان كوچك علي اصغر (ع) شفيع همه ما در روز قيامت باشه خيلي ناز شده ماماني
نرگس
پاسخ
الهی آمین... ممنون گلم.
بابابزرگ ارسطو
19 آبان 92 9:51
چقد لباسه بهش مياد
نرگس
پاسخ
مامان آنيتا
19 آبان 92 9:58
سلام عزيزم اهورا جون چقدم نازي اميدوارم زير سايه ابا عبدالله هميشه سالم باشي قربونت اينقده نازي
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم...خوش اومدین.
ی دوست
19 آبان 92 10:27
الهی چقدر ناز شده تو این عکس ها عزاداری هاتون قبول باشه
نرگس
پاسخ
سپاس فراوان!!!
مامان نسرین
19 آبان 92 11:05
کوچولوی عزادارم علی اصغر امام حسین نگهدارت باشه چقدر قشنگ شدی ایشالا سالیانه سال در عزای امام حسین ثابت قدم باشی فدات بشم
نرگس
پاسخ
مامان جونم با دو تا چشمای قشنگت می بینی!!!! انشالله...ممنون از دعاهای قشنگت مامان جون.
مامان شهراد
19 آبان 92 12:39
اهورا جون ناز شدی خاله
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.
سمی
19 آبان 92 13:04
سلام ماشاله چقدر ناز شده این جیگر قربونش
نرگس
پاسخ
مرسی عزیز دلم.
مامان نرگس
19 آبان 92 14:25
خداروشکر که اهورا جونم بهتره..... الهی قربونت برم که اینقده ناز شدی خاله. قبول باشه....عزیزممممممممم انشاله که به حق 6 ماهه امام حسین خداوند نگهدار همه نینیها باشه..امین
نرگس
پاسخ
آمییییییییییییییییییییییییییییییییین
مریم
19 آبان 92 15:15
ای جووووووووونم. چه ماه شده بهتر شده گل پسرتون. نگرانش شدیم
نرگس
پاسخ
خدا رو شکر...بله،بهتره...ممنون عزیز دلم.
مامان ایدین
19 آبان 92 15:26
قبول باشه کوچولوی عاشق مامانی واسه ما هم دعا کن
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون...چشم و شما هم تو دعاهاتون ما رو از یاد نبرید.
سانی مامی شادیسا
19 آبان 92 15:52
عزيز دلم هزار ماشالله به این گل پسر چقدر ناز شده. بزرگ شده اونجایی که عکس نشسته اش هست خیلی خوردنیه انشالله خدا خودش حافظ و نگهدار کوچولوت باشه
نرگس
پاسخ
ممنون گلم...با چشمای قشنگت می بینی...انشالله
متین
19 آبان 92 16:28
سلام نرگس جونم مرسی بابت لینک خواهر زادم خیییییییییییییلی لطف کردی
نرگس
پاسخ
خواهش می کنم گلم...
متین
19 آبان 92 16:30
عزیز دلم قربونت بشم قبول باشه وااااااااااااااااااااااای چقدر خوردنی شدی با این لباسا منم فربد 4 ماهش بود از این لباسا تنش کردم تو وبش عکسش هست ولی نبردم مراسم خییلی کار خوبی کردی بردیش بووووووووووس
نرگس
پاسخ
خیلی دلم می خواست که حتما" تو این مراسم باشه...هر چند که اول خوب همه جا و همه کس و نگاه کرد بعدم گریه کرد و نذاشت خیلی بمونیم...
مامان سینا
19 آبان 92 17:40
قبول باشه کوچولو واقعا هم کوچولوی نازی دارین هم وبلاگ قشنگی
نرگس
پاسخ
ممنون.با چشمای قشنگتون می بینید.
مامان روشا
19 آبان 92 19:17
قربونت برم عزیزم.آخه خاله چقدر شما نازییییییییییی.بووووووس
نرگس
پاسخ
شما لطف داری خاله جونم.
میرزا کوچک خان
19 آبان 92 21:53
یارسال این موقع ها سینا چهار و نیم ماهه بود... چون افسردگی بعد زایمان داشتم و هر روز کلی تو خونه گریه می کردم همسرم نذاشت من با سینا بریم همایش شیرخوارگان حسینی.... ................. ماشالله چقد ناز شده گل پسرت... می گم شما سر کار میری؟؟؟ در مورد سوالت هم باید بگم چون دوست دارم فقط یه عده خاص مطالبم و بخونن!!!
نرگس
پاسخ
آخی...عزیز دلم...خیلی ها بعد از زایمان دچار افسردگی می شن!!!! ممنون عزیزم شما لطف داری. آره...کم کم باید آماده شم... آهان!!!!!!!!!!فهمیدم.
مامان لي لي
19 آبان 92 22:20
یادت زیباست...
ببین اگر خودت بودی چه غوغایی میشد
نرگس
پاسخ
ای جووووووووووووووونم!!!
الهه مامان امیر محمد
20 آبان 92 0:22
فدای تو گل پسر خوشگل بشم. چه قیافه معصومی داری خاله. انشالله 6 ماهه امام حسین نگهدارت باشه.
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم.
مامان امیررضا
20 آبان 92 9:04
پرسیدم:ازحلال ماه، چراقامتت خم است؟ آهی کشیدوگفت:که ماه محرم است گفتم: که چیست محرم؟ باناله گفت:ماه عزای اشرف اولادآدم است التماس دعا جان دلم با این لباس چقده ناز شده... ایشالله حضرت علی اضغر(ع) حافظش باشه
نرگس
پاسخ
انشالله
پگاه مامان آرتین
20 آبان 92 12:24
عزیزم همیشه توپناه علی اصغرباشی.چقدرنازشدی عزیزم دست مامانم درد نکنه
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.
پگاه مامان ارتین
20 آبان 92 12:26
درپناه علی اصغرباشی پسرعزیزممامان دستت درد نکنه وخسته نباشی
نرگس
پاسخ
مامان بردیا(عالمه)
20 آبان 92 13:10
عزیزم چقدر ناز شدی نرگس جون چه کاره خوبی کردی اهورا جونو بردیش منکه قسمت نشد بردیا رو ببرم
نرگس
پاسخ
عیبی نداره گلم...انشالله سال بعد.
مامان نادیا و نلیا
20 آبان 92 13:13
سلامت باشی عزیزم
نرگس
پاسخ
ممنون نیلوفر جان.
علوی
20 آبان 92 18:00
بووووووووووووس
نرگس
پاسخ
الهام مامان محیا
21 آبان 92 2:29
وای چقدر تو این لباس ماه ومعصوم شدی...خیلی بهت میاد ایشالله که همیشه شاهزاده علی اصغر پشت وپناه نی نی ها باشه راستی محیا هم از این روز عکس داره بیا ببین
نرگس
پاسخ
ممنون خاله الهام...چشم میام می بینم...
مامان یزدان
21 آبان 92 7:57
نرگس
پاسخ
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
21 آبان 92 13:25
پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر چون شیشه عطری که درش گم شده باشد... السلام علیک یا اباعبدالله
نرگس
پاسخ
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
21 آبان 92 13:26
قبول باشه عزیزم انشاله که همیشه از ادامه دهندگان راه حسین باشی
نرگس
پاسخ
ممنون...انشالله.
مامان آیسو وآیسا
21 آبان 92 14:00
نرگس
پاسخ
مامان بردیا شیطون
21 آبان 92 14:54
ماه محرم تسلیت باد....... عزداریت قبول عزادار کوچولووووووووووووووووووووووووووو
نرگس
پاسخ
ممنون
مامان آرتین
21 آبان 92 17:35
قبول باشه عسیسم چقدر ناز شدی تو
نرگس
پاسخ
مرسی خاله ای...
عمه فریبا
21 آبان 92 18:47
اهورا جون خیلی خوشگل شدی ان شاالله با امام‌ حسین محشور بشی
نرگس
پاسخ
ممنون عمه فریبای مهربونم.
خاله فریبا
22 آبان 92 0:28
عزیز دلم خدا تو رو برای مامان و بابا حفظت کنه
نرگس
پاسخ
ممنون...انشالله.
مامان مهرسام
22 آبان 92 10:53
به حق علی اصغر ایشالا خوشبخت و سلامت باشی و دامادیت رو ببینم موفقیت و سعادت تو آرزوی قلبی ماست
نرگس
پاسخ
آخی...مرسی خاله بابت این دعای قشنگت...
خاله حسنا
22 آبان 92 21:16
ای جونم چه ناز شده بود. دختر شده بودااااااااا
نرگس
پاسخ
هههههههههههههههه...چند شب پیش عمه ی همسرم عکسای اهورا رو دیده می گه کاش یه دختر هم بیاری...خیلی خوشگل میشه ها!!!!!!!!!!!1
مامان کارن
23 آبان 92 11:53
خدا نگهدارت باشه پسر نازنینم
نرگس
پاسخ
fariba
23 آبان 92 12:59
حضرت علی اضغر نگهدار شش ماهه عزیزتون باشه
نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم.
مامان الناز
23 آبان 92 16:09
عزیزم حضرت علی اصغر نگهدارت باشه
نرگس
پاسخ
ممنون خاله...
مادر فاطمه
23 آبان 92 16:33
چه لباسا بت میاد عسل
نرگس
پاسخ
مثل هیچکس
24 آبان 92 10:46
ایشالا شیرخواره کربلا نگهدار گل پسرمون اهوراجون باشه .
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان کیان کوچولو
24 آبان 92 12:28
با سلام ... مرسی که توی این مدت به وبلاگ ما سر زدین ... عزیزم نمیدونم شاید واسم آدرس درستی نذاشتین و یا اینکه کوتاهی از من بوده ... خیلی از دیدن گل پسر نازتون خوشحال شدم .. چقدر هم این لباس بهش میاد ... انشالله که حضرت علی اصغرحافظش باشه خانومی .. امیدوارم که از دست ما ناراحت نباشین
نرگس
پاسخ
نه گلم...ناراحت نیستم... ممنون این نظر لطف شماست...
مریم (مامان ثنا جون )
24 آبان 92 17:26
ای جانم قربونشم بشم قبول باشه
نرگس
پاسخ
ممنون...انشالله!!!!!!
مامان آوش
25 آبان 92 9:28
اهورا جونم قربونت برم چقده بهت می یاد
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
25 آبان 92 10:27
وای فرشته کوچولوی من خیلی خیلی قنشگه این عکس
نرگس
پاسخ
خاله هدی مامان پارسا
25 آبان 92 12:08
ایشالله حضرت علی اصغر پشت پناهت گلم
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم.
كتي(مامان آقا مهديار)
26 آبان 92 0:49
جاااااااااااااانم علي اصغر امام حسين(ع)نگهدارت باشه خاله جونممممممممممم ماشالله داري انشالله زير سايه مامان و بابا 120 ساله بشي عزيز دلممممممممم
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون.
مامان احسان
26 آبان 92 12:32
سلام.اهورا جون خوشحالم که حالت خوب شده.عزیزم چه ناز شدی علی اصغر پشت پناهت باشه...
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونم.
مامان گلشيد
27 آبان 92 8:09
اي جونم قربون خودت و اون لباس خوشگلت برم عزيزم ايشاا... خدا هميشه پشت و پناهت باشه منم خيلي دوست داشتم اين لباس رو توي تن گلشيدم ببينم اما باباش نذاشت
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون... اااااااااااااااااااااااااااآخه چرا نذاشت؟؟؟!!!!آدم دوست داره هر چی رو به تن نی نیش امتحان کنه!!!!
مامان فاطمه
28 آبان 92 13:32
قربونت برم من خاله چقدر با لباس علی اصغر ناز شدی .ایشالله مثل علی اصغر همیشه فدایی آقا امام حسین باشی و خود حضرت نگهدارت باشه اهورای گلم.
نرگس
پاسخ
مرسی خاله جون.انشالله.
مامان حدیثه سادات
29 آبان 92 15:20
قربونت برم خیلی ناز شدی عزیزم.... چه سعادتی هم داشتی که شش ماهت بوده و شش ماهه ی امام حسین شدی..
نرگس
پاسخ
آره خیلی قشنگ بود که اهورا هم تو اون روز 6 ماهه بود.
مهدیه
4 آذر 92 18:04
پسرتون خیلی زیباست قربونش برم من
نرگس
پاسخ
ممنون .با چشمای زیباتون می بینید.
علی
4 آذر 92 19:52
علی
4 آذر 92 19:53
سلام دوست خوبم این بنر وب منه خواهش اگه بزاری توی وبت ممنون
مامان آريا
8 آذر 92 2:46
صاحب این روزهای بزرگ،‌ حافظش باشه
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم...