اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

چقدر خوب است که او را دارم... !

1399/8/16 20:41
نویسنده : نرگس
145 بازدید
اشتراک گذاری

یک نفر هست که همیشه هوایِ بیقراری ام را دارد ،
یک نفر هست که هیچوقت برایِ من ، سرش شلوغ نیست ،
که دردهایم را ندیده ، می بیند ،
که حرف هایم را نگفته ، می فهمد ،
و برایِ اشک هایم ، تمامِ دنیا را به هم می ریزد ...
که مردانه پایِ رفاقتمان ایستاده ،
که پناهِ بی پناهی و امیدِ لحظه هایی ست که دلم از زمین و زمانه می گیرد .
کسی که لازم نیست برای داشتنش ، از خودم بودنم دست بردارم !


در این روزگارِ بلاتکلیف ؛
چقدر خوب است که تنها نیستم ،
چقدر خوب است که او را دارم... !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)