اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

خاطرات دوستانه ...

1399/8/22 13:28
نویسنده : نرگس
180 بازدید
اشتراک گذاری

من شیفته‌ی شیوه‌ی بینظیرِ تو در رفاقت کردنم و متاثرم از لبخندهایت.

چطور اینقدر قشنگ می‌خندی؟

چطور تا به این اندازه بلدی در رفاقتت سنگ تمام بگذاری و چطور اینقدر می‌نشینی به دل آدم؟

من شیفته‌ی چشم های توام،

شیفته‌ی انرژی فوق العاده ای که تو داری،

حرف‌هایی‌ که تو می‌زنی،

کارتون هایی که تو می‌بینی و موزیک‌های شادی که تو گوش می‌کنی.

من شیفته ی توام اهورا ...

بمان برایم ... بمان برایمان ...

رفیق من ... رفیق بابا...

( 99/06/01 باغ دکتر رزاقی )

( 99/07/01 باغ عمه منصوره )

( 99/08/08 قرمز گل )

( 99/08/22 خونه خودمون )

پسندها (2)

نظرات (2)


9 مرداد 00 16:04
دنبال شدید دنبالم میکنید !؟
نرگس
پاسخ
بله ، با افتخار ...
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
9 مرداد 00 18:49
همیشه خوش باشی آقا اهورا
راستی خاله جون اسم کوچولوتون واقعا قشنگه یکی از اسم های مورد علاقه منه
نرگس
پاسخ
ممنون زهرا جان ...
بله اسم اهورا واقعا زیباست و من خودم از بچگی عاشق این اسم بودم ...