اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

جمعه گردی : ارومیه

1399/8/23 18:47
نویسنده : نرگس
149 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم ،

الآن مدت هاست دارم رمان کلیدر و می خونم ، رمان 10 جلدیِ فوق العاده از آقای دولت آبادی ...و مدت هاست طبق روال همیشه ، با شخصیت های داستان زندگی می کنم و حال و هوای رمان تو زندگی واقعیم تاثیر زیادی داشته ...

امروز تصمیم گرفتیم برای خرید لباس های زمستونیمون بریم ارومیه . توی راه به یه گله شتر برخوردیم و با توجه به حال و هوای رمان کلیدر کلی ذوق کردم که میتونم صحنه های داستان رو با وجود بیابون و شتر و ساربان برای خودم تو دنیای واقعی بازسازی کنم.

و چقدر خوشحالم که پدرت رو دارم ... .اون همیشه باهام همراه بوده ، برای خوشحال کردن من از هیچ کاری دریغ نکرده ، هیچ وقت علایقم و نادیده نگرفته و شاید با بعضی از اون ها خیلی موافق نبوده ولی مخالفت هم نکرده ...اهورا ، امیدوارم تو هم تو زندگی آینده ات، برای همسرت مردی بشی مثل پدرت!

خلاصه کلی تو بیابون و بین شترها گشتیم و لذت بردیم ... بعدم ساعتی کنار دریاچه ی ارومیه نشستیم .

و از بازار گردی هامون عکسی ندارم ، چون سخت مشغول انتخاب کاپشن و لباس بافت و ... بودیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)