اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

روز معلم مبارک.

1400/2/12 14:27
نویسنده : نرگس
119 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم ، اهورا ...

امسال روز معلم ، مثل پارسال تصمیم داشتیم حتما از نزدیک خانم معلمتون و ببینیم و ازشون تشکر کنیم. بعد با خبر شدیم که چند تا از دوستات هم موافق دیدار با خانم رزاقپور هستن و به این ترتیب قرار گذاشتیم دوازدهم اردیبهشت به مدرسه بریم و شما از معلمتون قدردانی کنید.

البته روز قبل ، یک شعر قشنگ از کتابت انتخاب کردی و برای معلم تون خوندی ، بعدم با گیتار براشون یک ترانه ی قشنگ خوندی و فیلم هاش و من برای خانم رزاقپور ارسال کردم ... کلی خوشحال شدن و منم کلی ذوق کردم برای سلیقه ی قشنگ تو در قدردانی از معلمت ...اعتراف میکنم که خیلی از سنت بزرگتری پسرم ، یه پسر فهمیده و هنرمند که من به وجودش افتخار می کنم ...😍

و اینم هدیه ی بابا امیر به من به مناسبت روز معلم ...( اهورا بابا بهترین همسر دنیاست ، چون همه ی علایق من و می دونه و همیشه باعث خوشحالیم میشه )

پسندها (1)

نظرات (1)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 مهر 00 14:47
ای جانم روزتون مبارک خاله ی قشنگم
نرگس
پاسخ
ممنون دختر خوشگل و مهربون...