اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

چهاردهیمن سالگرد ازدواج مان مبارک ...

1400/2/14 15:01
نویسنده : نرگس
132 بازدید
اشتراک گذاری


مردی باید باشد
که به نام کوچک صدایت بزند
جانمت جهانش را به لرزه بیندازد
در آغوشت که میکشد
ساعت و ثانیه
 به یکباره از کار بیفتد

مردی باید باشد
که برایش
 دامن های چین و واچین تنت کنی
عطری که دوست دارد را
بزنی توی گودی گردنت
گیسو بیفشانی
بوسه بارانت کند

مردی باید باشد
که زنانگیِ در پستو مانده را
کنار چهارزانوی بودنش
در فنجانی چای بهارنارنج هم بزنی
دلخوشی را هورت بکشی
آرام بخندی بر روزگاری
که نه عشق می شناسد
نه مردمکان تو را بلد میشود

مردی باید باشد
که دست توی دستهایت
تمام اردیبهشت را
 پا به پای هوس های دلت راه بیاید
گلپر لبخندهایش
بریزد روی گوجه های سبز و خیس
دلت آرام بگیرد

مردی باید باشد
که دیوانگی هایش را جمع نکند
برای روز مبادا
بی خیال نگاه آدمیان
توی تمام کوچه های شهر
دست روی شانه هایت
ردی از خودش باقی بگذارد
روی صورتی که لبهای صورتی اش
درد میگیرد از شدت اشتیاق

مردی باید باشد
که هر صبح
بند کفشهای زمان را ببندد
پله های فاصله را دو تا یکی
بالا برود
زیر گوشهایت  "دوستت دارم" بگوید
و تو با خودت بگویی
چه خوب شد که دارمش

چه خوب است که دارمت مرد ِ من ...

امیر ِ خوب من ...

رفیق ِ روزهای زندگی من ...

چهاردهمین سالگرد ازدواج مان مبارک... همیشه با هم و در کنار هم ...آمین !

پسندها (2)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 مهر 00 15:47
سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله همیشه در کنار هم سلامت باشید
نرگس
پاسخ
خیلی ازت ممنونم زهرای نازنینم.

30 مهر 00 15:58
💖سالگرد ازدواجتون مبارک💖
نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم...💜
خاله ژاله
3 آبان 00 1:02
سالگرد ازدواج تون مبارک 😍
نرگس
پاسخ
😘