اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

اهورا کــوچـولوی مــن

دوستت دارم اهورا،نه قابل مقایسه است ،نه قابل شمارش ... بی انتهاست!! تاوقتی هستم ، تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی...

تولد 8 سالگی ات مبارک جانانم...

1400/2/20 18:47
نویسنده : نرگس
679 بازدید
اشتراک گذاری

تو به دنیا آمدی و از به دنیا آمدنت ،
هزار هزار پروانه‌ی سرکش، در میدان آزادی قلب من انقلاب کردند ...

تو به دنیا آمدی و تمام آرزوهای مرده‌ام، جان گرفتند ، شاخه‌های خمیده‌ی احساسم، قد کشیدند و آسمان خاکستری جهانم، پر نور شد.
تو به دنیا آمدی و بهار شد، صبح شد، متولد شدم ، پرواز کردم ...

چقدر تو را می‌خواهم!

پسرم ، تو چکار کرده‌ای که اینقدر تو را می‌خواهم؟؟؟؟

تو چکار کرده‌ای که نور، از کهکشان چشمان تو می‌تابد؟؟

که عشق، از کلام تو آغاز می‌شود، و امید، نام گیاهی‌ست که در باغچه‌ی لبخندهای تو می‌روید.

اهورای جانم ... جانانم ...

کاش می‌شد برای تو بمیرم؛

کاش می‌شد برای تو هزار بار بمیرم و با لمس داغ انگشت‌های تو، جانی دوباره بگیرم.

فرزندم ...

گل کردی در من ... اردیبهشت شدم !!!❤️

تولدت مبارک ...

بمان برای ما ، برای مامان ، برای بابا...

پ.ن .1 : قسمت اول تولدت ، با عمه و مبینا رفتیم کنار سد و با کیکت عکس گرفتیم.

پ.ن.2 : قسمت دوم تولدت ، افطاری تو رستوران شاندیز بود که به خاطر کرونا خیلی خلوت بود و خیلی خودمونی طبقه ی پایین نشستیم و خوش گذشت .مامان نسرین و بابا جون نتونستن بیان ، هم به خاطر ماه رمضون ، هم به خاطر اینکه مشغول تعمیر خونه شون بودن ، واقعا جاشون خالی بود ...

پ.ن.3 : قسمت سوم تولدت ، خونه خودمون بود که خیلی خیلی خیلی خوش گذشت . تو یکی از فیلم ها میای جلو دوربین و میگی ، من عاشق این تولدم ... خدا رو شکر که بهت خوش گذشته عزیز دل نرگس.

پ.ن.4 : برای هدیه امسال ازمون خواستی دوچرخه تو عوض کنی چون دیگه برات کوچیک شده بود . بقیه هم پول دادن بهت ...

پسندها (2)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 مهر 00 21:07
تولدش مبارک انشالله همیشه زیر سایه شما سلامت باشه
نرگس
پاسخ
ممنون زهرای مهربونم...😘
خاله ژاله
3 آبان 00 1:00
چه تولد قشنگی . تولدت مبارک اهورا 😍
نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون .